Skocz do zawartości

Polecane posty

Cześć, szukam laptopa, który nadałby się do edycji wideo. Nie jestem profesjonalistą. Budżet niestety skromny jak na taki sprzęt - 3500zł. Wiem, że stacjonarka byłaby lepsza, ale niestety potrzebuje sprzętu mobilnego. Jak na razie wpadły mi w oko dwa modele Della, ale chętnie przyjmę wszystkie rady i propozycje :)

1) dziewczyna, 22
2) Windows 10 
3)  / 13,3”-14,x"  lub  15,4"- 15,6” / 
4)  SSD nie zależy mi na napędzie DVD
5 a) max do 3500 zł Tylko nowe lub powystawowe (outlety, zwroty, recertyfikowane/odnowione). sam laptop  w cenie ma się znaleźć 

5 b) Jak długo zamierzasz go używać - min 3 lata  brak innych komputerów

5 c jak najszybciej lub w ciągu 1 miesiąca
6) oczekujesz najwyższej wydajności procesor/grafika w tej cenie, obudowa aluminiowa srebrna była by dodatkowym plusem ale nie jest to dla mnie najważniejsze
7) rozdzielczość matrycy (1920), mam zewnętrzny monitor - HDMI
8) dom biurko - łóżko czasem będzie przenoszony Tylko w Polsce

10) Programy 

-> programy do edycji wideo aktualnie pracowałam na adobe premiere i sony vegas amatorsko

■ praca na studia: prezentacje i office

■ przeglądanie internetu
12) Na pewno nie lenovo, asus raczej też nie
13) Aktualnie rozpatrywane modele 
http://allegro.pl/dell-inspiron-5577-i5hq-8gb-ssd-gtx1050-4gb-fhd-10-i7140930784.html
http://allegro.pl/dell-inspiron-5570-i5-8250u-8gb-256ssd-amd4gb-w10-i7270180005.html

Na pewno nie lenovo, asus raczej też nie

Które serie?

Laptop do edycji wideo

Unikaj więc procesorów U jak i5-8250U - te nie utrzymują wysokiego taktowania pod dłuższym taktowaniem niż kilka minut.

DELL INSPIRON 5577

Mają słabe matryce, ale można je łatwo wymienić ale w tej cenie jakiś czas temu można je było dostać nowe w tej cenie a nie z programów renew.

O ile sam wygląd cię nie odstraszy:

HP Omen 15-ce010nw (2CQ97EA) + (mysz, klawiatura, plecak za 1 pln) + opcja załatwienia vouchera na 650zł