Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.07.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. Laptopa Lenovo y50-70 kupiłem we wrześniu ubiegłego roku i po kilku miesiącach pojawił się problem z matrycą - zaczęła migać przy użytkowaniu. Oddałem sprzęt na gwarancję, jednak serwis odesłał go nie stwierdzając wady. Ta wciąż występowała, gdy tylko zacząłem użytkować laptopa. Komputer ponownie trafił na gwarancję i ponownie wrócił z identyczną notką - wady nie stwierdzono. Wówczas udałem się do rzecznika praw konsumenta we Wrocławiu, gdzie jedna z pracujących pań poradziła mi sporządzić reklamację z tytułu rękojmi za wady i dołączyć do niej nagranie migającej matrycy, jako że mogła to być wada ukryta (złośliwa), a w serwisie trafiali na momenty sprawnego działania laptopa. W rękojmi domagałem się zwrotu całej kwoty laptopa, tj. 3499 złotych. Tak też uczyniłem, co spotkało się z odmową ze strony MediaMarktu (niestwierdzenie wady!) i przesłaniem sprzętu do ekspertyzy do serwisu Lenovo. Po długim oczekiwaniu otrzymałem wiadomość zwrotną - Lenovo odrzuca moją reklamację, jako dla nich nieopłacalną - powoływali się na art. 560 kodeksu cywilnego (do sprawdzenia w sieci) Dali mi cztery dni na decyzję, oczywiście zgodziłem się licząc, że naprawa (wymiana płyty głównej) faktycznie nastąpi "niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego". Uściślijmy teraz daty - 4 stycznia to moment mojej zgody na naprawę płyty głównej. Lenovo odesłało naprawionego laptopa do Media Marktu 25 stycznia, 26 stycznia był w serwisie. Reklamacja rozpoczęła się natomiast 25 listopada, w dodatku kierownik ds. obsługi klienta nie potrafił odpisywać na moje maile w normalnym trybie, za co otrzymałem oficjalne przeprosiny od jego zwierzchnika, zaś pan kierownik otrzymał upomnienie. I cała sprawa by się zakończyła, bo odechciało mi się walczyć - za zwłokę zaproponowano mi gratis o wartości 250 złotych, a skoro wymienili płytę główną, to jest szansa, że wszystko będzie już w porządku, prawda? Niestety, wieczorem, dzień przed odbiorem laptopa, otrzymałem maila, że wprawdzie sprzęt przybył, ale Lenovo nie wymieniło płyty głównej. Serwis zamiast tego zaktualizował BIOS! Zasięgnąłem więc ponownie opinii rzecznika, który pomógł mi napisać pismo odmawiające takiego rozwiązania reklamacji. Bo oddałem go z rękojmi za wady, więc tak naprawdę Lenovo mnie nie interesuje - wszystko ustalam ze sklepem. A że nikt nie poinformował mnie o zmianie sposobu naprawy, została ona wykonana bez mojej wiedzy i zgody. Na tej podstawie w czwartek złożyłem pismo wzywające Media Markt do ustalonej naprawy - wymiany płyty głównej - w przeciągu 14 dni. Jeśli nie zgodzą się, albo nie wyrobią - wraz z RPK wchodzimy na drogę prawną. Trzymajcie kciuki ;)
    1 punkt
  2. Spokrewnione modele Następca modelu: - Modele z serii: - (mniejszy/większy) Poprzedni model: - Podobny model: Acer E5-575G, Lenovo Ideapad 510-15, ASUS R558UQ, MSI GL62 6QC, Lenovo Yoga 710-14, Dell Vostro 5568 Informacje ◦ Dostępne kolory: srebrny, czarny, biały, czerwony, niebieski ◦ Według tego filmu, obsługuje dyski PCIe NVMe w tym wypadku Intel 600p ◦ Support Acera Testy i recenzje ◦ notebookcheck.net (EN) z i5-6200U + 950M ◦ laptopmedia.com (EN) z i7-6500U + 950M Instrukcje ◦ ... Zalety i wady Plusy + Obsługa MU-MIMO + Slot M.2 na dyski SSD + Złącze USB-C + Klapa serwisowa z dostępem do RAM, i slotu SATA 2,5" i M.2 Minusy - Mała pojemność akumulatora - Średniej klasy głośniki Uwagi ◦ Po zakupie wgraj najnowszy bios i zaktualizuj sterowniki - ze strony producenta ◦ 940MX występuje z pamięcią VRAM typu GDDR5 i GDDR3 ◦ Nie wszystkie modele maja podświetlaną klawiaturę Podstawowe warianty tego modelu (objaśnienie) Procesor 6-mej generacji Q3 2016 NX.GD4EP.007 Acer F5-573G i5-6200U/4GB/1000 GF940MX FHD | 8GB NX.GD4EP.007 Acer F5-573G i5-6200U/4GB/1000/Win10X GF940MX FHD | 8GB (Windows 10 OEM - czysty system) NX.GD4EP.011 Acer F5-573G i5-6200U/4GB/1000/Win10 GF940MX FHD | 8GB Procesor 7-mej generacji Q4 2016 NX.GD4EP.013 Acer F5-573G i5-7200U/4GB/1000/Win10 GF940MX FHD | 8GB | 16GB NX.GD4EP.012 Acer F5-573G i7-7500U/4GB/1000/Win10 GF940MX FHD | 8GB | 16GB NX.GD6EP.004 Acer F5-573G i5-7200U/4GB/1000/Win10 GTX950M FHD | 8GB | 16GB NX.GD6EP.005 Acer F5-573G i7-7500U/4GB/1000/Win10 GTX950 FHD | 8GB | 16GB Jeśli potrzebujesz pomocy z oznaczeniami lub wyborem wersji napisz w tym wątku. 23.6.2017
    1 punkt
  3. Widzę, że nie użeram się sam z serwisem Lenovo :). W moim przypadku na środku matrycy podczas wyświetlania czerni pojawia się biała plama. Po wysłaniu do serwisu odpisali mi, że "jest to usterka kosmetyczna nie wpływająca na poprawne funkcjonowanie urządzenia." Czyli dla Lenovo to normalne, że ich sprzęt jest wadliwy. To jak oni mają gdzieś klienta jest przerażające. Narazie walczę z nimi poprzez maile, ale oni raczą się tylko odpisywać, że mogę wysłać jeszcze raz, ale jak serwis nie znajdzie usterki, to będę pokrywał koszty transportu :). Żenada, nikomu nie polecam ich sprzętu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...