StreetPharmacist Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2016 WitamOstanio zakupiłem laptopa od Dream Machine(X1060-15PL56)Pisałem juz do nich email lecz tutaj tez zapytam o pomocOd pewnego czasu laptop zaczał lapac Freezy a gdy slucham muzyki z glosnikow dochodzi buczenieAkutalizowalem BIOSA oraz wszystkie sterowniki driver boosterem.CrystalDiskinfo nie pokazuje bledow a windowsowy test ramu tez nic nie znalazlopcje zasilania zostaly zmienione.Czy ktos wie co moze sie dziać?Specyfikacja to: Karta graficzna: GeForce GTX 1060 Procesor: i7-6700K Overclockable Pamięć RAM: 8GB DDR4 2133 MHz CL15, 8GB DDR4 2133 MHz CL15, None, None, Dysk SSD: Crucial MX300 525GB ,None , System operacyjny: Windows 10 Education Pasta termoprzewodząca: Thermal Grizzly - Kryonaut BIOS: Prema vBIOS ,Prema BIOS , WLAN: Intel Wlan + BT Lan: Killer E2400 Za wszelkie proby pomocy bardzo dziekuje Czy może być to wina zasilacza ze nie daje rady? Cytuj
FxJ Opublikowano 6 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2016 Akutalizowalem BIOSA oraz wszystkie sterowniki driver boosterem. Mam nadzieję że bios-u nim nie aktualizowałeś ;) Te programy maja skuteczność rzędu 85-90% są dobre jedynie do aktualizacji, a nie do czystej instalacji. Cytuj
StreetPharmacist Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2016 Nie, nie. Do BIOSU oddzielne sterowniki ze strony producenta :p. Właśnie mi odpisali że maja na stanie już jeden komputer z takim problemem i według nich jest to błąd software. Niby opracowują FIX'a na to ale nie wiedzą ile to zajmie. Gdy to zrobią mam odesłać laptopa. Cytuj
FxJ Opublikowano 7 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2016 To co mozesz zrobić jeszcze... https://www.intel.com/content/www/us/en/support/detect.html?iid=dc_iduu Możesz pobrać i sprawdzić te od intela (chipset). Ewentualnie podłączyć dźwiękówkę na USB i sprawdzić czy też na audio są ścinki itp. Jeśli wypuszczą patcha raczej wysyłanie sprzętu nie będzie konieczne ;) A z lepszych Audiotrak Maya U5 USB https://audiotrack.net/en/usb/531 Audiotrak Prodigy Cube Black Edition https://audiotrack.net/en/usb/4009?ckattempt=1 PS dopisz dokładny model lapka DM u góry i w temacie. Cytuj
StreetPharmacist Opublikowano 7 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2016 Nom, póki co nic. Ale zawsze warto spróbować. Dzięki wgl za odpowiedź. Cytuj
StreetPharmacist Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2016 Wszystko ok Naprawili swój błąd bardzo szybko. Cytuj
Brzydal Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 To ja się podłączę do tematu, żeby nie mnożyć bytów na forum:) Też dręczą mnie freezy, czasem raz na kilka dni, czasem nawet 2 razy na godzinę. Czasem po prostu obraz zamiera, a czasem jeszcze zmienia wcześniej kolor np na różowy lub niebieski... Wydaje mi się, że nie ma to związku z obciążeniem procesora/pamięci/gpu w danej chwili. Robiłem testy programem SiSoftware Sandra - pokazuje jakieś błędy sterownika karty graficznej (sterownik przeinstalowałem, nie pomogło). Mam dwa dyski - SSD z systemem i HDD na dane. Temu drugiemu CrystalDiskInfo pokazuje "Uwaga [5] ilość realokowanych sektorów: 19" - czy to może być przyczyna? Laptop to leciwy już Asus N61vg, windows 10 Cytuj
FxJ Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 https://crystalmark.info/redirect.php?product=CrystalDiskInfo Podaj zrzut ekranu z CrystalDiskInfo. Cytuj
Brzydal Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 screen: https://drive.google.com/file/d/0B6wEdsaRGsvlQnNDYTFCMmNrdDA/view?usp=sharing Cytuj
FxJ Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 23 tyś godzin, to już możesz inwestować w dysk najlepiej SSD 240-256GB Cytuj
Brzydal Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ten dysk jest zupełnie nieistotny, to tylko magazyn, mam backup wszystkiego. Chodzi mi bardziej o to, czy on może być powodem tych zwiech, czy przyczyna leży gdzieś indziej. Cytuj
FxJ Opublikowano 6 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2017 A ok HDD masz w HDD Caddy? Jeśli nie jest na HDD zainstalowany system to albo się pojawiają problemy z GPU lub chipsetem, ewentualnie ram możesz sprawdzić przez Memtest+ (2-3 przejścia). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.