Benczas Opublikowano 14 Stycznia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Stycznia 2020 Witam, Przymierzam się do kupna laptopa 15.6' w kwocie 3000-3300zł. Zależy mi na możliwie jak najlepszej wydajności. Zdaję sobie sprawę tego, że w tej kwocie znajdę laptopy z GTX 1650 ale myślę, że do odpalenia Wieśka na wysokich w FHD wystarczy. Poniżej ankieta: [1] Osoba dorosła - 28 lat. [2] Najlepiej bez systemu - mam własny klucz. [3] Szukam laptopa z ekranem 15.6 cala do użytku domowego (sporadyczne wypady na LAN Party). Waga bez laptopa bez znaczenia, nie jest to dla mnie główne kryterium. [4] SSD - 512 GB w zupełności mi wystarczy, nie należę do osób chomikujących gry na dysku. Oczywiście rozważę każdą propozycję od forumowiczów (np mit SSD+HDD) [5 a] Na zakup laptopa chciałem przeznaczyć około 3000-3300 zł i raczej jest to na ten moment maksymalna kwota. Głównie myślę o nowym laptopie. Nie mam doświadczenia ze sprzętem z outletu/poleasingowym/ze zwrotu ale w przypadku sprawdzonego sprzedawcy lub dobrej okazji chętnie rozważę taką opcje. [5 b] Posiadam MacBooka Air 13' i po zakupie laptopa będzie używany głównie przez moją drugą połówkę ? [5 c] Myślałem o zakupie w styczniu natomiast nie jest to dla mnie najważniejsze, spokojnie mogę poczekać z zakupem. [6] Czas pracy na baterii nie jest dla mnie najważniejszy bo laptop i tak przez większość czasu będzie podpięty do zasilania. Co do jakości wykonania to chciałbym coś solidnego ale nie kosztem gorszych podzespołów. [7] Matryca Full HD [8] Do użytku głównie w domu, sporadyczne wypady do znajomych. [9] Wiedźmin 3, Seria Total War (starsze i najnowsze tytuły), Overwatch. [10] Brak wymagań [11] Klawiatura podświetlana (niekoniecznie RGB), ekran 120Hz lub lepszy. [12] JEstem starym PC'towcem więc ciężko mi wyrazić opinie o laptopach i ich producentach dlatego zdaję się na Was. [13] Laptop który przykuł moją uwagę: HP Pavilion Gaming R5-3550H/16GB/512 GTX1650 144Hz (15-ec0002nw/8BJ67EA) - wydaje mi się ciekawą ofertą ale może w tej cenie pole