Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

1. Mężczyzna, 37 lat, osoba prywatna. Może być na raty.
2. Najlepiej z Windowsem - z innymi systemami nie miałem do czynienia, więc nie wiem czy chciałbym czegoś innego.
3. Matryca raczej 15, w ostateczności 17 cali.
4. SSD. Nie znam się zupełnie na kwestiach technicznych, więc nie wiem czy wybrać SATA, M2 itd. Generalnie chciałbym mieć gotowego laptopa z dobrym osprzętem w środku i nie musieć przynajmniej przez kilka lat bawić się z dokładaniem "wnętrzności". Chcę kupić coś raz, a dobrze. Może być bez nagrywarki (najwyżej dokupię zewnętrzną).
5. a) kwota - jeśli trafi się coś naprawdę godnego uwagi, to mogę przeznaczyć do 3000 PLN.
b) nowego sprzętu chcę używać jak najdłużej - chcę kupić coś raz, a dobrze
c) kupić chciałem - powiedzmy - w ciągu miesiąca, dwóch; generalnie dość szybko.
6. Ważne są wszystkie trzy aspekty - jakość wykonania, czas działania na baterii i najwyższa wydajności procesor/grafika w tej cenie. Te dwa ostatnie są najważniejsze, ten pierwszy mniej, co nie znaczy jednak, że chcę byle trzeszczące, wyginające się i rozpadające badziewie (ale na wersję biznesową mnie nie stać ? ).
7. Rozdzielczość - wysoka, odpowiednia do wysokiej wydajności procesor/grafika, o których wspominam w pkcie 6. Matryca matowa. Pracy na zewnętrznych ekranach raczej nie przewiduję (czasem może podpięcie do telewizora, rzutnika itd).
8. Sprzęt ma być używany w domu i na wyjazdach - wakacje, biwak i różne inne wyjazdy (dlatego w pkcie 6 wspominam m. in. długi czas pracy na baterii). Używany raczej w Polsce, chyba że wybiorę się na wakacje za granicę ?
9. Co do gier, to póki co rżnę w Warthunder i Polan 2 ? Te gry mają raczej niezbyt wyśrubowane wymagania. Wątpię, żebym miał kiedyś grać w Crysis czy inny Far Cry 5 ?