Skocz do zawartości

MrTime

Monitor 144hz z G-sync do GP72 7RE Leopard Pro

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Szukam monitora głównie do FPS 144hz 1ms. Monitor będzie podłączony pod kartę graficzną nvidii w nie dalekiej przyszłości, a aktualnie laptopa kablem mini display port.

Aktualnie najtańszy znalazłem tutaj na forum ten:

Acer XF240HBMJDPR (UM.FX0EE.001)

A pasujący pod moje wymagania, również na forum: 

Acer Predator XB241HBMIPR (UM.FX1EE.001)

Tańszy monitor do mnie nie przemawia przez kilka opinii, martwy piksel po krótkim czasie. 

Zaś droższy nie wiem czy jest warty swojej ceny, nie znam się. 

Warto brać Acer Predator (2link)? Czy może jest coś lepszego o podobnej cenie lub tańszego i bez większej straty na jakości.

Monitor będzie używany tylko do gier, na kolorach szczególnie mi nie zależy, przeważnie mam ustawione nasycenie na maksa w ustawieniach karty. 

Zależy mi na G-sync bo poprawie te "łamanie obrazu" które zauważam, 144hz i 1ms. 

Inne pytanie czy ten monitor będzie działał bez problemu na laptopie z 144hz i gsync? (Link podam niżej) Przez jakiś czas póki nie kupię komputera bo to większy wydatek.  

Z tego co wyczytałem to mam mini display port 1.2, to 144hz powinno działać bez problemu ale nie wiem jak gsync. Jak nie to trudno ale przyszłościowo wolę monitor z gsync.

https://pl.msi.com/Laptop/GP72-7RE-Leopard-Pro

Edytowane przez FxJ

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Cytat

Laptop GSync with external monitors works IF the GPU is Discrete. If you have an Optimus/MSHYBRID system, and it doesn't have a muxer to disable the Intel graphics, then the system will not support GSync.

https://forum-en.msi.com/index.php?topic=293150.0

Nie jestem pewien czy dasz radę odpalić g-sync, masz kogoś z monitorem g-sync u kogo mógłbyś podłączyć?

Do tysiąca masz np. Japończyka:

iiyama G-Master GB2560HSU Red Eagle

https://www.displayspecifications.com/en/model/e791127a

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi