aeroxx9 Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2019 (edytowane) Witam. Szukam urządzenia wielofunkcyjnego do biura do 800zł. Głównie chodzi mi o drukarkę laserową z tanim tuszem. (dlatego za drukarkę wolę więcej przeznaczyć). Musi być w miarę cicha, nie za duża, laserowa, opcja skanowania, wifi, system drukowania z dwóch stron (automatyczny?) i oczywiście prosta w obsłudze, jak najmniej awaryjna Myślałem o Brother MFC L2712DW. Tylko że w tej drukarce jest faks a mi w sumie nie jest potrzebny bo pewnie tylko dodatkowo powiększa urządzenie. Co sądzicie o tym urządzeniu? Pozdrawiam Edytowane 17 Marca 2019 przez FxJ Cytuj
FxJ Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2019 Cytat system drukowania z dwóch stron (automatyczny?) Duplex musi mieć Cytat w tej drukarce jest faks DCP-L2532DW MFC-L2712DW Xerox WorkCentre 3225 - tyle że to to stary model i nadal bardzo drogie u nas. Więc możesz zostać przy Brotherze. Cytuj
J.T.Marsh Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2019 (edytowane) Brother to najlepszy kierunek tutaj, model Brother MFCL2712DWAP1 to optymalna opcja 3w1 - ma duplex (automatyczny), WiFi, działa jak należy, bez problemu współpracuje z zamiennikami. Toner zapewniający wydajność ok. 3000 stron kupisz do 150 zł bez większego problemu. Edytowane 22 Marca 2019 przez FxJ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.