zatara64 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 Cześć, to pytanie zamieściłem też na forum elektroda.pl, ale nie ma żadnego odzewu. Może na młodym i prężnym forum będzie inaczej :). od kilku lat użytkuję telewizor TCL U50S7906, od samego początku korzystam ze smart TV łącząc się z internetem przez WiFi. Kilka dni temu nagle telewizor stracił dostęp do internetu. Korzystam z routera FRITZ!Box 7560. Nie pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora ani restart routera. Nie przywracałem ustawień fabrycznych routera, ale też nigdy w nim nic nie zmieniałem. Telewizor łączy się z internetem kiedy udostępniam internet za pomocą telefonu komórkowego. Sprawdziłem, że telewizor ma aktualny software. Może ktoś miał podobny problem z innym telewizorem i coś podpowie? Pozdrawiam, zatara Cytuj
FxJ Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 https://en.avm.de/nc/service/downloads/?product=fritzbox-7560 Zrób upgrade oprogramowania routera, może jakiś konflikt z IP? Cytuj
zatara64 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 @FxJ Dzięki, niestety soft routera jest aktualny :). Cytuj
FxJ Opublikowano 17 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 A ustawiałeś na sztywni IP? Cytuj
zatara64 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 @FxJ tak, ustawiałem sztywne IP w routerze dla polaczenia z telewizorem, ale bez zmian. Cytuj
zatara64 Opublikowano 17 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Grudnia 2018 @FxJ przywrocilem ustawienia fabryczne w routerze i to tez nic nie zmienilo. Cytuj
FxJ Opublikowano 18 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2018 https://pl.wikipedia.org/wiki/Google_Public_DNS AS ustaw DNS-y od Google w routerze. Cytuj
zatara64 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2018 @FxJ Hej, dzięki za kolejna podpowiedz. Ustawiłem serwery DNS na serwery google. Niestety bez zmian. Może mógłbyś wylistować inne możliwości :). Cytuj
FxJ Opublikowano 19 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2018 Musiałbym mieć dostęp do routera i sprawdzić czy jest TV widoczny, zmienić sposób kodowania hasła WiFi np. Cytuj
zatara64 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2018 @FxJ telewizor jest widoczny, moge porobic screeny jak cos jest potrzebne Cytuj
FxJ Opublikowano 20 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2018 https://drive.google.com To porób i wrzuć na dysk w chmurze i udostępnij folder ze zdjęciami. Cytuj
zatara64 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2018 @FxJ Hej, porobiłem screeny, Jezyk routera to niemiecki, dlatego uzylem tlumaczenia google na angielski. Podpowiedz prosze czego konretnie powinienem zrobic screeny na routerze. https://drive.google.com/drive/folders/11Xua02z2pLYbggF1bNeDOzjuunwZNgEb?usp=sharing Cytuj
FxJ Opublikowano 29 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) DLNA wyłącz, wyłączłeś inne ustawienia? Nie miałeś wcześniej ustawionego kodowania hasła na WPA (zamiast WPA2)? Ustaw inne hasło WiFi dla 2,4GHz i 5GHz. Edytowane 29 Grudnia 2018 przez FxJ Cytuj
Rafał Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2020 Witam wszystkich. Wczoraj wróciłem z wakacji i zastałem taki sam problem. Telewizor na gwarancji, więc dzisiaj miałem udać się do sklepu. Włączyłem rano tv i zauważyłem, że data z godziną są nieprawidłowe. Ustawiłem je, zapomniałem sieć i podłączyłem na nowo. Wszystko działa poprawnie. Bardzo proste rozwiązanie, którym postanowiłem się podzielić, ponieważ wczoraj tu trafiłem z tym problemem. Pozdrawiam wszystkich. Cytuj
Aurantis Opublikowano 7 Grudnia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2020 Czesc U mnie ten sam problem. jest WIFI, nie widzi internetu. Aplikacje internetowe nie działają, Co gorsza działał tylko Netflix pomimo iż wg. ustawień telewizor nie miał dostępu do internetu... Natomiast Rafał tak jak u Ciebie pojawiła się błędna godzina - zmieniłem w ustawieniach z automatycznej na ręczną i wszystko działa. Dzięki za pomoc Cytuj
amidala Opublikowano 7 Grudnia 2020 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2020 29 minut temu, Aurantis napisał: Czesc U mnie ten sam problem. jest WIFI, nie widzi internetu. Aplikacje internetowe nie działają, Co gorsza działał tylko Netflix pomimo iż wg. ustawień telewizor nie miał dostępu do internetu... Natomiast Rafał tak jak u Ciebie pojawiła się błędna godzina - zmieniłem w ustawieniach z automatycznej na ręczną i wszystko działa. Dzięki za pomoc Aurantis, mam ten sam problem. Działa tylko Netflix a aplikacje komunikują, że nie ma Internetu, pomimo że na wszystkich urządzeniach Internet jest. Jak udało się Ci naprawić ten problem? Cytuj
rafiRaf Opublikowano 22 Grudnia 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2020 Zmień w ustawieniach,data i godzina na "automatycznie" Cytuj
IzaBela Opublikowano 4 Stycznia 2021 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2021 Dzięki, że dzielicie się wiedzą. U mnie było tak samo i chyba nigdy bym nie wpadła na to, żeby zmienić datę. :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.