grand Opublikowano 2 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2018 Witam Mam pytanie odnośnie reklamacji. Puściła obudowa przy zawiasie, zawias cały ale obudowa matrycy już nie trzyma. Reklamacje zgłosiłem na infolinii Acera, z pewnością cała procedura reklamacji przebiegnie o wiele szybciej. Zastanawiam się czy nie lepiej było w sklepie z tytułu rękojmi czy raczej bez znaczenia.?Laptop ma 7 miesięcy. Cytuj
grand Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) FxJ dzieki za filmik ale nie chcę ruszać (gwarancja),a jutro kurier odbiera laptopa. Osobiście uważam, że jakieś mocowanie puściło nieodwracalnie przynajmniej tak mi się wydaje. W Asusie mi pękł zawias uszkadzając obie obudowy matrycy i wymienili na gwarancji bez problemu. Jedynie w Dellach nie miałem problemu z zawiasami. Edytowane 2 Lipca 2018 przez grand Cytuj
FxJ Opublikowano 2 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2018 Cytat W Asusie mi pękł zawias Chyba puściło mocowanie zawiasu do klapy matrycy, a nic nie pękło - tak obstawiam. Wystarczy często podkleić klejem epoksydowym i by trzymały lepiej niż fabrycznie po wyjęciu z pudełka. Cytuj
grand Opublikowano 2 Lipca 2018 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2018 (edytowane) Z tym klejem epoksydowym to na przyszłość będę pamiętał. W Asusie akurat zawias pękł, matryca z obudową trzymała się na jednym zawiasie, masakra. Teraz na własnej skórze przekonam się jak ACER podchodzi do tego typu uszkodzeń, uznają czy będą robić problemy. Mi to puściło przy otwieraniu. Zastanawiałem się nad zakupem Predatora ale jednak wolę Della. Teraz nowe modele wchodzą G5, G7. Edytowane 2 Lipca 2018 przez grand Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.