Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Savant    0

Stanalem przed kupnem nowego pc, jako że dostępne zestawy gotowe w tych cenach były dla mnie niezadowalające stwierdziłem że postaram się złożyć komputer sam. Jako że jestem nowicjuszem, mimo tego że poczytałem dużo poradników, przyglądałem się testom potrzebuje weryfikacji wszystkich części w zestawie. Oczywiście jeśli polecacie jakieś lepsze zamienniki proszę napiszcie jakie i dlaczego . Komputer ma być przeznaczony do gier i pracy na programach AutoCAD/Archicad . Postanowiłem nie kupować myszki i słuchawek ponieważje już posiadam.

https://www.morele.net/inventory/info/gohZb7/

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Reklama widoczna jedynie dla gości - niewidoczna dla zalogowanych użytkowników forum

Tamagotchi    53
Savant    0

Budżet 11500

Chcę składać samodzielnie, lecz nigdy tego nie robiłem i nie wiem czy to dobry pomysł.

Zestaw ma zawierać również peryferia z wyjątkiem myszki i słuchawek.

Zastosowanie komputera to 50/50 gry typu League of Legends czy też Wiedźmin 3,Skyrim oraz do pracy na programach do projektowania typu Archicad/Autocad

Monitor można zobaczyć w koszyku

W najbliższym czasie nie mam zamiaru podkrecac, jednak zapewne po jakims czasie zestaw zwolni więc wtedy na pewno wykorzystam potencjał ryzena do oc.

Posiadam myszkę oraz słuchawki ze starego pc.

Komputer będzie rozbudowywany jednak w bardzo dalekiej przyszłości, kiedy już nie będzie spełniał wymagań nowych gier czy programów .

priorytet komputera - wydajność

Pendrive jest wrzucony do koszyka tylko dlatego że morele ma kod, przez który dostajesz dokładnie ten pendrive za 1zl i nie płacisz za dostawę. Działa to tylko z tym pendrivem a oszczędzam na dostawie :)

Czy przełączniki Brown nie są czasem lepsze pod moba typu LoL? 

Już zmieniam pastę. Zastanawiałem się nad nią ale wydawała mi się za droga, ale chyba jednak warto zainwestować.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
FxJ    242