Skocz do zawartości

becia

Użytkownik forum
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O becia

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Lenovo Legion Y530 to dobry wybór, chyba że poczekasz na Y730. przy okazji teraz jest w lenovo akcja premium care, to jest gwarancja naprawy laptopa w 5 dni albo zwrot kasy i naprawiony laptop. jak się zdecydujesz to trzeba się zarejestrować.
  2. Lenovo Legion Y530. procesor, grafika, chłodzenie, dźwięk - masz to wszystko, działa bardzo dobrze i płynnie.
  3. Lenovo Legion Y530 - dobry laptop, dobra grafika, chłodzenie itd. Do tego Lenovo Premium Care, w razie czego mają 5 dni na naprawę laptopa albo oddają kasę i naprawiony sprzęt.
  4. dobry jest moim zdaniem Lenovo Legion Y530. naprawdę daje radę. a do tego premium care. myślę, że to zachęca do kupna - 5 dni na naprawę laptopa albo zwrot kasy i naprawionego sprzętu.
  5. Zobacz sobie Lenovo Legion Y530. Masz teraz akcję lenovo premium care, jakby działo się coś z laptopem - dają 5 dni na naprawę albo zwrot kasy i naprawiony laptop. więc bardzo ok
  6. brałabym tego Legiona Y530, bardzo dobry laptop. ma wszystko co trzeba i do tego teraz akcja lenovo premium care. 5 dni na naprawę w razie czego albo zwrot kasy i naprawiony laptop to tak w skrócie.
  7. a zobacz lenovo legion y530. dobry laptop i na pewno się sprawdzi. z tego co czytałam lenovo ma tez teraz program - lenovo premium care. w razie problemow z laptopem lenovo ma 5 dni na naprawę albo zwrócą ci kasę i naprawionego laptopa.
  8. Lenovo Legion Y530, bardzo fajny laptop z dobrą grafiką, chłodzeniem, dźwiękiem itd, a do tego mają akcje lenovo premium care. wyczytałam, że w razie problemów z laptopem lenovo ma 5 dni na naprawę albo zwrócą ci kasę i naprawionego laptopa. brzmi dobrze, jeszcze mnie to mocniej do lenovo przekonuje, takie podejście do klienta.
  9. nie zrażałabym się do lenovo, serwis działa serio w porządku. od nich moim zdaniem dobrze spisują się legiony, Y720 jest naprawdę dobry, grafika, dźwięk,przy długotrwałym obciążeniu lapek wypada dobrze, aluminiowa obudowa. ogółem świetny jest.
  10. Lenovo Legion Y720, do gier i nie tylko, faktycznie przy długotrwałym obciążeniu wypada serio dobrze, GeForce GTX 1060, aluminiowa obudowa, podświetlana klawiatura. serio dobry. chyba że poszukasz Y920, ten to potwór:D
  11. W Twoim budżecie Lenovo Legion Y520, chyba że dorzucisz trochę i zobaczysz Y720, chłodzenie, aluminiowa obudowa, GeForce GTX 1060, sprzęt mega.
  12. zobacz Lenovo Legion Y720, grafa GTX 1060, dobry procesor, dobre głośniki, aluminiowa obudowa, ogólnie mega laptop, myślę, że to może być doby wybór

×

Ważne informacje

 
Giełda Komputerowa 🖥️🖱️ Kup Sprzedaj Kupie Sprzedam Oddam Zamienię
Grupa na Facebooku · 4174 członków
Dołącz do grupy
 
Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.