Bardzo zaskoczyły mnie informacje tu wielu osób. Korzystałem z vouchera 2 lata temu i jakiś rok temu. Koleżanka chciała skorzystać z tej oferty i dałem jej numer seryjny z laptopa którego kupiłem 2 lata temu, bo gwarancja już minęła (boziu, jak ten czas leci). Z tego co wiem pan na infolinii był bardzo sympatyczny i jedyne co musiała zrobić to wysłać dodatkowo zdjęcie tego numeru seryjnego na obudowie laptopa. I nic więcej. Więc chyba dużo zależy od osoby przyjmującej zgłoszenie, a telefonicznie idzie taką osobę "wyczuć".
Niemniej jednak polecam dalej próbować o ile cenowo wszystko się oczywiście opłaca, bo niekiedy konkurencja może mieć lepszą ofertę i nawet cashback tu nie pomoże.
Być rozsądnym i próbować, pozdrawiam ?
PS: Może faktycznie się to zmieniło ale rok temu braliśmy na tę samą osobę laptopa co 2 lata temu i nie było biadolenia. Ale no może nowe zasady ?