Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. W dniu 30 września zakupiłam komputer n allegro, niestety 8 października po wielu telefonach, iż firma chce mi przysłać nowszy model HP otrzymałam laptopa Lenovo po dużo niższej wartości (1200zl zamiast 1930 zł). Od razu skontaktowalam się z firmą, że nie chcę tego komputera, niespełnia moich oczekiwań i po tak długim czasie chcę zwrotu pieniędzy gdyż potrzebowałam laptopa na już. Spakowałam go precyzyjnie w opakowanie, w którym było. Chciałam go odesłać jednakże firma napisała, że mam skorzystać z ich firmy kurierskiej. Po tygodniu otrzymałam na nią w końcu namiary. W dniu dzisiejszym otrzymałam maila, iz otrzymali uszkodzony komputer wraz ze zrobionymi zdjęciami uszkodzonego sprzętu. Nie wiem czy to jest dokladnie ten komputer, nie wiem czy nie uległ zniszczeniu w transporcie czy po odtworzeniu, nie mam pojęcia, wiem, że kontakt z firmą właściwie urwał się po tym jak zarządałam zwrotu pieniędzy. Firma twierdzi, że opanowanie jest całe. Ciężko mi tu się odwoływać do tego gdyż nie wiedziałam co się działa z komputerem od momentu odebrania przez kuriera aż do otrzymania maila. Przyznam, iż od samego początku mam problem ze sprzedajacym i w życiu nie widziałąm takiego oszustwa!!! Ludzie nie kupujcie w tej firmie, ja zgłaszam sprawę na policję jako wyłudzenie bo tak być nie może, że takie firmy są na rynku i oszukują ludzi.
    1 punkt
  2. Baaaardzo nie polecam! Mieszkam w Niemczech i najpierw był problem z wysyłką. Jestem głupi i się zgodziłem im oddać za te wysyłki. W końcu wymieniłem na inny sprzęt bo ten laptop, który dostałem miał coś nie tak z wydajnością. Nowy laptop przyszedł w końcu, ale cokolwiek probowałem grać to zaraz się grzał i wyłączał. Myślałem, że to coś prostego i wystarczy wyczyścić a już nie chciałem się bawić w wysłanie w te i we wte wiec zerwałem te plomby i otworzyłem laptopa. Czysty ale pasta najebana wszędzie poza chipem. W każdym razie, nie pomogło. Laptop nadal nie działa poprawnie. Poza tym, okropny kontakt, rżną na kasę i generalnie kasa w błoto a ja mam laptopa do kitu. Najlepsze to, ze miał być nowy a jak probowałem na stronie Toshiby zarejestrować produkt to okazało sie ze gwarancja na niego sie skonczyła jeszcze przed tym jak go kupiłem. Masakra. Nie chce mieć z tą patologią nic wspólnego.
    1 punkt
  3. Odradzam zakupy w tej firmie. Odzyskanie pieniędzy jest niezwykle trudne. Firma zastrasza prawnikami. Działa bez jakichkolwiek zasad etycznych. W moim przypadku firma zastosowała następujący schemat działania 1) Na allegro wystawiła super laptopy w super cenach z 2 letnią gwarancją producenta 2) Wysłała mi uszkodzony szmelc w innym kolorze bez 2 letniej gwarancji producenta 3) Próbowała wcisnąć podobny szmelc żądając 900 zł dopłaty. Pomylili adres wysyłki oraz nie skontaktowali się z kurierem by ponownie dostarczył towar. Sam kurier olał dyspozycję z systemu, ponieważ osoba, do której trafił laptop poinformowała go dzień wcześniej, że nie będzie odbierała przesyłek za pobraniem. Nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, a firma próbuje wymusić bym zapłacił za te droższy szmelc. Komputery nie mają 2 letniej gwarancji producenta. Mają plomby sprzedawcy, a ich konfiguracja nie zawsze jest taka jak to co sprzedaje producent (patrz inne komentarze). Trzeba się liczyć z tym, że nie ma gwarancji producenta. Nie liczybyłbym na to, że firma pokryje koszty naprawy, skoro nie chce zwrócić pieniędzy po tym jak odesłałem jej towar zupełnie niezgodny z opisem. W moim przypadku byłem już raz na policji, a teraz czeka mnie kolejna wyprawa. POK z allegro to jakaś fikcja. Allegro toleruje tego typu sprzedawcę i nie przejmuje się tym, co zamieszcza w opisach, np. 2 letnia gwarancja. Również pozwala na usuwanie negatywnych komentarzy. Patrząc na to co się dzieje, to co 7 komentarzy przychodzi negatyw, a mimo to sprzedawca ma 98% pozytywów. W firmie pracują ludzie niepiśmienni (zastanawiam się czy prowadziłem korespondencje z Polakiem, czy cudzoziemcem posługującym się googletranslate) , a towar wysyłają w przezroczystych opakowaniach (adres jaki poda klient nie ma dla nich większego znaczenia, fajnie wsyłać towar do takiego serwisu co?). W moim przypadku wysłali na zły adres i twierdzili, że to nie ich wina, że nie odebrałem przesyłki!!!. To co widnieje w raporcie doręczenia dla firmy jest świętością i firma nie podejmuje żadnych kroków, jeśli klient złoży reklamację w sprawie doręczenia przesyłki. W moim przypadku nie było drugiego doręczenia. Firma kurierska odpisała mi po 5 dniach od tego "doręczenia", że kurier nie pamięta... Sam sprzedawca nie próbował niczego wyjaśniać z firmą, ponieważ to co było w raporcie było dla niego najwygodniejsze. Odradzam jakichkolwiek rozmów telefonicznych ponieważ przekłamują fakty. Korespondencja pisemna jest trudna. W moim przypadku po miesiącu korespondencji sprzedawca odpowiedział tylko na 1 pytanie. Zwykle zmieniał temat i pisał jakieś brednie. Jeśli jesteś typem pieniacza, chcesz poeksperymentować jak działa prokuratura, system sądownictwa, e-sondy czy allegro POK to kupuj śmiało. Wrażenia gwarantowane.
    1 punkt
  4. Laptop HP zakupiony IX 2017. Po kilku miesiącach przestał się włączać podając awarię dysku SSD. Odesłany w ramach gwarancji do Progress. W odpowiedzi otrzymałem informację, że Progress przesłał go do HP a HP uznał, że jest uszkodzenie mechaniczne. Odesłali laptopa bez naprawy. Zadzwoniłem do HP I dowiedziałem się, że owszem odrzucili reklamację, ale z powodu niezgodności laptopa z oryginalną konfiguracją. Oznacza to, że Progress przerobił ten sprzęt I okłamał klienta. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...