Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Mężczyzna, 10-17
2. Dobrze by było jak by był z systemem Windows, wolałbym 10. Szkoda, że nie da się 7 :/
3.Nie znam się za bardzo, ale niech będzie 14,x"-15,6”
4. Nie wiem :/
5. Najlepiej sam, nowy laptop do około max. 2500 zł.

Mam zamiar kupić laptop za około 1-2 miesiące.
6. Jakość wykonania jest raczej dla każdego ważna oraz oczekuje najwyższej wydajność procesora/grafiki.
7.Nie wiem tutaj :/ I nie rozważam pracy na innym monitorze.
8. Dom, Polska

9.Było by bardzo super jak by spełniał chociaż trochę średnie wymagania :)
10.Raczej nie.
11.Też nie wiem co mogę tu napisać.
12. Najlepiej czarny kolor, pracowałem z laptopem marki ASUS
13. Tylko takie coś ale troszkę za drogie. https://allegro.pl/laptop-lenovo-z51-70-i5-8gb-1tb-r9-m375-w10-gamer-i6561113866.html

Opublikowano

Z51-70 to stary model jeszcze z 2015 + słaba grafika AMD której bliżej do 920M

Acer F5-573G i5-7200U/4GB/1000/Win10 GF940MX FHD

Acer F5-573G i5-7200U/8GB/1000/Win10 GF940MX FHD

https://laptopmedia.com/review/acer-aspire-f-15-f5-573g-a-big-step-forward - recenzja

Już z nowymi procesorami intela na 2017 (7-ma generacja) z klapą serwisową i slotem M.2 na SSD. Za ok 230zł masz już dysk 120GB na kościach MLC i samemu mozesz zamontować bez utraty gwarancji. Wiem trochę ponad ale warto dołożyć te 100zł i mieć M.2.

Szkoda, że nie da się 7 :/

Możesz zawsze postawić sobie jako drugi system ale są problemy ze sterownikami pod 7-kę.

• reaction_title_1 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Podaj link na PW, podrzucił może zdjęcie nalepki znamionowej z oznaczeniem partii i nr seryjnego?

To jest masówką więc można się liczyć z tym że czasem wypuszczą jakąś wadliwą serie w którym jakiś podzespół jest nie w pełni sprawny. Najlepiej zamówić przez internet i testować mocno przez 14 dni.

Opublikowano
Napisałem do tego gościa aby mi wysłał zdjęcie.