materaldo Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 1. Mężczyzna, 23 lata, zakup na firmę 2. Może być w zestawie z systemem, jednak mam dostęp do dreamSparka więc niekoniecznie. 3. Najbardziej byłbym zainteresowany matrycą 17" lub 15,6". 4. Dysk SSD, zależy mi na napędzie. 5. Około 3500 zł. 6. Interesuje mnie w miarę wytrzymała konstrukcja, oczekuję większej wydajności, grafika nie musi być na najwyższym poziomie, gdyż nie używam komputera do grania. 7. Nie znam się na tym aspekcie, ale myślę 1920x1080, typ matrycy matowy (?). Do laptopa zapewne podepnę jakiś monitor, myślałem nawet o dwóch, ale to bardziej taka moja zachcianka. 8. Laptop będzie używany w domu/mieszkaniu. Sporadycznie na uczelni. 9. Swoje czasu grałem w lol-a, jakaś fifa, ale jak już wspomniałem wyżej nie używam już laptopa do grania. 10. Eclipse, Microsoft Visual Studio, sporadycznie VMware, Photoshop 11. Fajnie jakby znalazło się wejście VGA, ale i bez tego dam radę. Modem 3G/4G/LTE oraz klawiatura podświetlana będą miłym dodatkiem. 12. Jedyny laptop z którym miałem dłużej do czynienia to Asus X53S, byłem z niego zadowolony. 13. Ktoś dał mi taką propozycję https://sklep.hyperbook.pl/laptop_customization.php?products_id=25922 Cytuj
FxJ Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 zależy mi na napędzie Kosztem chłodzenia? https://www.clevo.com.tw/clevo_prodetail.asp?id=927〈=en#tabs-1 Tu masz dokładną specyfikacje Typ matrycy to TN i IPS itp. a rodzaj powłoki to matowa i lustrzana. 1 Cytuj
materaldo Opublikowano 17 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Po dłuższym przemyśleniu myślę że obejdę się bez napędu, jeśli faktycznie w dużym stopniu wpłynie to na chłodzenie. Matryca matowa, co do TN lub IPS nie potrafię sprecyzować co jest dla mnie lepsze EDIT: myślę że jednak IPS @FxJ co sądzisz o tym Clevo n650du na i5 i 16gb ramu? Cytuj