Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

[1] 17-20lat- mężczyzna
[2] Bez windowsa.
[3] 15,6, jeśli bezie taka potrzeba może być 17'stka
[4] z HDD najlepiej min.1TB , dysk SSD mam swój- Samsung 500GB M.2 PCIe NVMe 970 EVO, więc musi być wolny slot i montaż takowego dysku., nie zależy mi na napędzie cd room
[5] do 5000, wolalbym nie przekraczac tej granicy. sam laptop, nic więcej.
[5 b] jedyny laptop, jaki będe używać - na długo minimum te 3-5 lat będe go potrzebował na studiach.
[5 c] jeżeli sprzedam mojego aktualnego laptopa MSI GV62 8 RE - odrazu kupuje, czyli do miesiąca max.
[6] kierował bym się w wydajność i nie aż tak wysokie jak w poprzedniku temperatury laptopa.
[7] Nie znam się na typ oczywiście 1920x1080 fhd, a powłka matrycy najlepsza do gier i częstej pracy przy laptopie.
[8] będe korzystał głownie w domu.
[9] największe wymagania
[10] sonyvegas ps, rodzina adobe itp. [ lecz nie bede korzystal z tego az tak czesto tylko okazjonalnie i amatorsko].
[11] raczej nie.
[12] pracowałem z modelem MSI GV62 8 RE GTX 1060TI 16GB  i7-8750H 1TB + 512SSD 
[13] szukałem laptopów, lecz większość w tej cenie ma wymuszone SSD wbudowane, a ja chaiłbym włozyc swoj i miec tylko hdd wbudowany.
[14] zalezalo by mi na tym awansowaniu laptopa na wyzszy stopien czyli chociaz te 1660ti a najlepiej 2060 :), 16gb ramu minimum dobry procesor i matryce, zalezy mi na tym chociaz 120hz.

Opublikowano

Dobrym dealem w tym budżecie byłby Asus TUF z nowym procesorem AMD:

https://www.x-kom.pl/p/566812-notebook-laptop-156-asus-tuf-gaming-a15-fa506iv-r7-4800h-16gb-512-144hz.html

To nowość, ale w upływie miesiąca, powinny pojawić się kolejne lapki z tymi procesorami.

Na minus:

- matryca, tu nie masz 100% sRGB

- nie zamontujesz swojego dysku (ogólnie wszystkie lapki mają wsadzone dyski NVMe, a wolny slot SATA ? )

A jeśli zależy Tobie na kolorach, to HP Omen: