mrSilver Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) [1] Na osobę prywatną do codziennego użytku [2] Od razu z systemem [3] 15,4"- 15,6” , im lżejszy tym lepiej [4] SSD koniecznie [5 a] 2.500-3.000 zł [5 b] 3-4 lata [5 c] Zakup na już [6] Nierzucający się w oczy wygląd, raczej odpadają gamingi, ale do rozważenia. [7] FullHD [8] Głównie używany w domu - czasami wyjazdy (rzadko - max 20 % czasu) [9] Gry - praktycznie tylko LoL (zależy mi na tym, żeby gra chodziła płynnie), możliwe nowsze gry strategiczne, strzelanki będę ogrywał na konsoli. [10] Programy - pakiet Office, przeglądanie dużych plików w PDF, przeglądanie internetu (dużo zakładek) [11] - [12] mialem Asusa i jestem bardzo rozczarowany jakością wykonania, ale możliwe, że trafił mi się jakiś pechowy model, w zasadzie nie znam się kompletnie na komputerach i sprzęch, także nie będę się wiążąco wypowiadał. [13] - Potrzebuję jak najszybciej kupić laptopa. Będę go używał raczej tylko w domu do typowej pracy biurowej - tworzenie dokumentów w Wordzie i Excelu, przeglądarka dużych plików w PDF, przeglądanie internetu, ew. filmy na Netflix. Czasami będę grał w zasadzie tylko w LoLa lub w gry strategiczne (domniemuję, że w tym przedziale cenowym nie znajdzie się żaden model, na którym odpalę nowe gry z serii Total War bądź Anno, ale może się mylę. Musi być z wgranym systemem (ew. jeśli uznacie, że poradzę sobie ze ściągnięciem i instalacją - to rozważę taką możliwość). Mam możliwość zakupu latopa z czeskiej dystrybucji, kurs jest aktualnie kuszący, także będę wrzucał do porównania laptopy z Czech celem porównania specyfikacji (wtedy ofc bez Windowsa - chyba, że da się bezproblemowo zmienić język, proszę o uwagi również w tym zakresie). Z góry dziękuję! Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez mrSilver Dopisanie uwagi Cytuj