huemai Opublikowano 3 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2019 Cześć, Niecałe 2 tygodnie temu zakupiłem Lenovo Legion Y540 i zastanawiam się czy nie skorzystać z prawa do zwrotu towaru (kupiony online)... Po paru dniach zacząłem słyszeć wentylator, tak jakby o coś ocierał, zależnie od ułożenia laptopa dźwięk znika bądź powraca. Wczoraj zepsuł się dodatkowo prawy klawisz shift - nie odbija, po wciśnięciu musze go czymś podważyć... Z tego co czytałem, ten laptop miał dobre opinie, tak więc po prostu trafiłem na wadliwy egemplarz? Bądź co bądź, sprzęt za ponad 5000 nie powinien sprawiać problemów po 2 tygodniach. Pozostaje jeszcze kwestia, jak wygląda zwrot takiego towaru - mogę zwrócić do 14 dni bez podania przyczyny, jednak domyślam się że sklep będzie się doszukiwać mojej winy w wadach ktore wymieniłem wyżej i może sprzętu nie przyjąć? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.