Zouza Opublikowano 31 Października 2019 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2019 Cześć. Z 1,5 roku temu kupiłam laptopa MSI GE73 i7-7700HQ/8GB/1TB/Win10X GTX1050Ti 120Hz (kod producenta GE73 7RD-027XPL). Kilka miesięcy temu zaczęło coś trzeszczeć. Pierwszy raz ten dźwięk pojawił się podczas oglądania filmu, więc pomyślałam, ze to głośniki, ale problem pojawiał się z różną częstotliwością i bez względu na to co robiłam na laptopie, czasami to nawet zaraz po włączeniu go lub pokazaniu się pulpitu. Laptopa wczoraj odebrałam z serwisu. Na raporcie serwisowym (salon x) jest informacja, że zostały wymienione wentylatory oraz że laptop przeszedł testy serwisowe (wyniki dołączyli do raportu), a na raporcie z przeprowadzonej naprawy (msi) jest info: stałe-p-głośna praca urządzenia, głośna praca układu chłodzenia-FAN, nadmierne piszczenie cewek układu graficznego. Wszystko ładnie, pięknie tylko, że problem nie został rozwiązany. I teraz prośba do Was o pomoc. Orientujecie się w tych wszystkich przepisach? Jak to teraz mogę rozwiązać? Reklamować reklamację? Rękojmia? Cytuj
Zouza Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2019 Czy tę usterkę mogę zaliczyć do wady istotnej i domagać się wymiany sprzętu lub zwrotu gotówki? Cytuj
FxJ Opublikowano 1 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2019 Cytat zostały wymienione wentylatory Cytat nadmierne piszczenie cewek układu graficznego Albo wyjący wentylator albo piszczące cewki. Ponownie zgłoś na gwarancje, opisz im problem. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ Cytuj
Zouza Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2019 Dzisiaj się wybieram do salonu, dzięki za odpowiedź Cytuj
Zouza Opublikowano 6 Grudnia 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2019 Cześć. Jakas dziwna sprawa z tą usterką w tym moim laptopie.... Złożyłam reklamację 2 raz, nie uznali ponieważ nie wykryli usterki w warunkach serwisowych. Laptopa odebralam, nagralam te dziwne dźwięki i zareklamowalam ponownie z zalaczeniem linków do nagran. Za 3 razem też nie uznali reklamacji z powodu niewykrycia usterki. Dzisiaj 4 raz zareklamowalam laptopa, tylko tym razem złożyłam reklamację z tytułu rękojmi. I czekam.... Zaczynam czuc sie jak idiotka ech. Zamiescilam nagrania i bede Wam naprawde wdziecznana za jakiekolwiek pomysly jak to rozwiazac, bo chyba musze im podac wszystko na tacy, tacy eksperci w serwisie pracuja. Nie mam juz cierpliwosci do nich a tym bardziej wiedzy co to może byc.... Na drugim filmiku od razu jest ten dzwiek, raz jest głośny raz cichszy, ale zawsze irytujacy. Najgorsze jest to, ze sama sobie w kolano strzelilam. Jak pierwszy raz kupiłam ten model laptopa to też w nim coś trzeszczalo. Zareklamowalam i zwrócili mi kase nie podając przyczyny usterki, ale wtedy nie minęło jeszcze 14 dni na zwrot. Głupia byłam,że za drugim razem ten sam model kupiłam... Przepraszam za brak polskich znaków, pisałam z telefonu ? Cytuj
techmen Opublikowano 19 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2019 Witam Na nadmierne piszczenie cewek nic nie zrobimy ale widze że w dokumentacji ma Pani dysk HDD- to on może wywoływać "dziwne" odgłosy. W specyfikacji widze że jest adnotacja: "Możliwość montażu dwóch dodatkowych dysków M.2 PCIe/SATA" Może spróbuje Pani wymienić dysk i odgłosy przestaną być dokuczliwe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.