mmyski Opublikowano 28 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2019 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie, z racji tego ze jest to mój pierwszy post na forum a w tematyce jestem zielony proszę o wyrozumiałość i pomoc:) 1. Mężczyzna - 20 lat 2. Chciałbym aby laptop był już w zestawie z windowsem. 3. Rozmiar matrycy: 14-15,6 4. Zalezaloby mi zarówno na dysku ssd jak i hdd. 5a. Kwota jaka chce przeznaczyć to 6000-6500 zł zaznaczając iż 6500 jest kwota już nie do przekroczenia. 5b. Ciężko mi jest powiedzieć ile chciałbym go używać. Wiadomo ze każdy by chciał aby laptop mu służył jak najdłużej i tak jest tez w moim przypadku 5c. Zakupu chciałbym dokonać jak najszybciej gdyż już i tak od grudnia początku szukam laptopa, i zarówno ja jak i moim bliscy maja dosyć codziennego gadania o laptopach ? 6. Jakość wykonania jest dla mnie ważna miałem chwile acer aspire 7 i jeśli komuś to pomoże to taka jakość wykonania mnie satysfakcjonuje. Nie chciałbym aby coś sprawiało wrażenie taniego plastiku. 7. Zalezaloby mi na matrycy ips jednakże dobrej jakości tnką też bym nie pogardził to wszystko zależy. Odświeżanie nie musi być koniecznie wysokie typu 144 czy 120 Hz wystarczy standardowe. 8. Będzie używany głównie w domu jednakże trzy cztery razy w miesiącu będzie przewożony autem do innego miasta. 9. Gry w jakie chciałbym pograć to far cry, cs go, fifa, wiedźmin to oczywiście przykłady tych najczęściej ogrywanych. 10. Programów jakich będę używał to wszelkiego rodzaju służących do montażu obróbki audio video. 11. Z wymagań specjalnych to chyba jedynie podświetlana klawiatura ale to chyba standard obecnie 12. Do tej pory przeszukałem tysiące stron i rozmawiałem z różnymi ludźmi. Pierwszym laptopem jakiego nawet już zamówiłem i odebrałem był acer aspire 7 z i7 8750h 16g ramu i gtx1050ti. Laptop był dla mnie idealny ze względu na stonowana stylistykę dobre w moim odczuciu audio jak na laptopa samo działanie jednakże przy nawet mniej wymagających tytułach był nieco głośny i było to dla