Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moim marzeniem od dłuższego czasu jest posiadanie komputera stacjonarnego, ostatni został zakupiony kiedy byłem małym brzdącem (15 lat temu) i wiem, że nie nadaje się on już do obsługiwania nowych programów czy gier. Dlatego piszę właśnie tutaj, ponieważ usłyszałem, że mogę uzyskać u was pomoc w wyborze mojego przyszłego umilacza chwil wolnych ?
Jestem zupełnie zielony w temacie, jedyne co to znajomi odradzali mi kupowanie gotowych zestawów komputerowych - mówiąc mi, że złożenie samemu takiego komputera w podobnej cenie będzie bardziej opłacalne patrząc na jego jakość ?
Chciałbym, żeby cena nie przekraczała tych 6 tyś zł., chyba, że w przypadku niewielkiej różnicy czeka mnie duża różnica jakości ? W takim wypadku jestem skłonny do przeznaczenia większej kwoty ? Czy mógłbym prosić jakiegoś eksperta z forum o zaproponowanie mi dobrego zestawu? 
Komputer zamierzam mieć u siebie w domu i używać go głownie do umilania sobie czasu poprzez granie w gry komputerowe, zamierzam go trzymać w kącie pokoju pod biurkiem, czytałem na forum, że ma to podobno znaczenie w kwestii doboru chłodzenia czy jakoś tak, ale tak jak wspomniałem - jestem raczej zielony w te klocki ;x 
Do ceny zestawu nie doliczam monitora, klawiatury, myszki itp. - Na to mam osobny budżet ? 
Proszę o pomoc ?

Opublikowano

A jakiś konkret?

Procesor AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz 20MB, BOX (YD2700BBAFBOX)

Chłodzenie CPU SilentiumPC Grandis 2 XE1436

Płyta główna MSI B450 TOMAHAWK

Pamięć G.Skill DDR4, 16 GB, 3200MHz, CL 16 (F4-3200C16D-16GVKB)

Dysk SSD Samsung 860 EVO 1TB SATA3 (MZ-76E1T0B/EU)

Obudowa SilentiumPC Gladius M35 (SPC128)

Karta graficzna MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8G 8GB GDDR6 (256 Bit), HDMI, 3xDP, USB-C, BOX (RTX 2070 ARMOR 8G)

Zasilacz SilentiumPC Vero L2 600W (SPC165)

= 6012,17 zł | https://www.morele.net/inventory/info/e51b83e8/

Dałem jeden dysk SSD 1TB ale można 500GB + HDD np.