FxJ Opublikowano 27 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Opinie o sklepie kupujemy.to Strony: https://kupujemy.to Konta na allegro: www_kupujemy_to lub best_it (konto zawieszone) Pochodzenie laptopów: Laptopy oferują z własną gwarancją (nie producenta) Sprzęt pochodzi z importu - zagraniczne klawiatury Na które zapisy w aukcjach zwrócić uwagę: Cytat Sprzęt jest nowy, objęty 12mc gwarancją pisemną DOOR TO DOOR liczoną od dnia zakupu, są to ostatnie sztuki partii magazynowej, sprzęt może posiadać drobne ryski w częściach roboczych obudowy, które nie przeszkadzają w eksploatacji oraz nie psują kompozycji estetycznej laptopa. Laptopy w 100% sprawne. Gwarancja sklepu nie producenta, noszą ślady użytkowania, należy sprawdzać datę produkcji laptopa jeśli są starsze niż półtora roku to nie mogą to być "leżaki magazynowe" Cytat Klawiatura QWERTY spolszczona stickerami Naklejki z polskimi znakami Cytat Windows 8 Enterprise 90day trial 64bit PL System w wersji demonstracyjnej na 90 dni Jeśli szukasz nowego laptopa napisz w tym dziale "Kupno laptopa, zakup notebooka, laptop do gier, porównanie modeli" Edytowane 25 Kwietnia 2019 przez FxJ 1 Cytuj
Tolek Opublikowano 21 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2016 Bardzo nie polecam zakupów w kupujemy.to Opisy towaru i zdjęcia nie do końca odpowiadają towarom . Kontakt trudny . Specjlanie zwlekają ze zwotem środków ... Szukajcie zakupów gdzie indziej - tu może być stres kłopot i nerwy Cytuj
Arek Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam Kilka komputerów kupiłem i jakość do ceny naprawdę fajna. Zazwyczaj kompy bez zniszczeń czy rys naprawdę ładne... ale.. Radzę kupować na allegro tak żeby potem można było wystawić komentarz bo w przypadku negatywa zadzwoni do Was w niedzielę wieczorem sam szef z przeprosinami. Zrobi wszystko włącznie z oferowaniem rekompensaty pieniężnej jako zadośćuczynienie byle mieć czyste konto z negatywami na allegro. I tak było w moim przypadku. Ale wtedy jakoś mi się to podejście spodobało. Pieniędzy nie chciałem bo bardziej zależało mi na obiecywanych rabatach i dalszej współpracy. Kolejne zakupy przez allegro ok... przez stronę czy telefonicznie lub mailowo już nie do końca tak fajnie. Same notebooki ciągle dobre ale po rozmowie ze ,,złotoustymi,, sprzedawcami którzy powiedzą wszystko, obiecają wszystko i chyba nie do końca słuchają co mówi się z drugiej strony stajesz się kolejnym ,,frajerem,, :) Średni czas przesyłki ok tygodnia o ile nie zapomną wysłać. Może się okazać że sprzęt zamawiany w poniedziałek i potwierdzany jeszcze w czwartek w piątek okazuje się być błędem na stronie i zostajesz sam z wkurw. klientem na karku. Zakup notebooka z dyskiem SSD zamiast zwykłego masakra... - kup notebooka, wyślij nam dysk kupiony przez Ciebie a my go zamontujemy i odeślemy komputer. Czas od otrzymania dysku do wysyłki - tydzień. Wymiana pamięci czy dysku już po odebraniu przesyłki ? Tylko jak odeślesz komputer do serwisu i znowu poczekasz z półtora tygodnia. Sam to zrobisz - tracisz gwarancję. I jeszcze mogę to zrozumieć o ile jest to załatwiane sprawnie a nie ,,serwisanci muszą przetestować,, i robią to kilka ładnych dni po czym daty instalowanych plików są na 1 dzień przed wysyłką. Obiecane rabaty... hehe Na sam koniec jak jesteś zbyt upierdliwy i próbujesz pilnować obiecanych terminów żeby nie wyjść przed swoim klientem na niesłownego sprzedawcę zostaniesz wpisany na czarną listę allegro a Twoje konto zostanie zablokowane na stronie firmy :) Żebyś przypadkiem nie pomyślał przy kolejnym zakupie o złym komentarzu czy domaganiu się o terminowej wysyłki. Żeby być obiektywnym. Ceny dobre, komputery też w 90% ale terminowość i słowność.... duuuuuużo cierpliwości życzę ;) Cytuj
xksiadz24 Opublikowano 29 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2016 nie polecam tego sklepu nikomu. Kupilem na ich aukcji laptopa i okazal sie uszkodzony (zdarza sie) ale miał być nowy-leżak magazynowy który ma słady na srubkach jak by był rozbierany z 10 razy. Na pewno tylko wymieniają obudowy na nowe. Zawsze jestem ostrożny w zakupach i poleciałem na wszystkie co do jednego pozytywne komentarze (mysle sobie super firma nie ma co sie bać). Codziennie dochodza nowe komentarze ale jakie było moje zdziwienie (juz po zakupie) kiedy pojawiły się dwie nie pochlebne opinie z komentarzem negatywnym -sprawdzam na drugi dzień komentarz unieważniony a na trzeci dzień totalny brak komentarzy negatywnych. Moze to jakas spólka z allegro albo im placą niezłą kase za usuwanie komentarzy... Nie zostawie tego tak bo to jest oszustwo! Cytuj
Bogdan Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2016 Kupujemy.to ! omijać z daleka bo w razie problemów zostaniecie z tematem sami jak palec. Gdyby nic sie nie zepsuło pewnie bym był kolejnym zadowolonym klientem, Mnie jednak przyszło sie zmierzyć z gwarancja i na pewno nic nigdy nie kupie w tym sklepie. Cytuj
kupujacy2017 Opublikowano 24 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2017 Miałem nieprzyjemność obcować z tym sklepem... Ogólnie tak, zakupiony laptop to lenovo yoga 14, 2 w 1, z dobrymi parametrami w niezłej cenie. Odbieram paczkę, rozpakowuję, pierwsze wrażenia super! Sprzęt fajnie wygląda, nie jest zniszczony aczkolwiek widać ślady użytkowania. Nie przeszkadzało mi to ponieważ kupiłem go sporo taniej więc się z tym liczyłem. Poza tym stan był całkiem dobry. Odpalam działa cieszę się jakieś 15 min.. Po tym czasie zobaczyłem problemy w obrazkach otwieranych w przeglądarce czy nawet wyskakujące na pulpicie jakieś komplikacje. Wskazywało to na problem z grafiką lub płytą.. Odesłałem laptop do naprawy. Telefoniczna obsługa całkiem miła i przyjemna. Naprawa nie trwała zbyt długo i laptop wraca. Zadowolony otwieram, odpalam, tym razem już po 5 minutach pojawił się znowu ten sam problem. Zapewnienia, że mój laptop naprawia najlepszy serwisant okazały się bujdą, a problemy z windowsem 8 które też zgłaszałem rozwiązano tak, że wgrano mi windowsa 10 :\ (zależało mi na win 8). Odesłałem to wszystko w cholerę i zażądałem zwrotu pieniędzy powołując się na niezgodność towaru z umową.. Pani obsługująca zwroty miała zastrzeżenia, że albo zwrócą pieniądze albo laptopa jednak zrobili to pierwsze. No i tak już konkludując. Niby ok bo pieniądze zwrócili, jednak płacisz, bujasz się 3 tygodnie bez sprzętu, stresujesz później, że awaria, latanie odsyłanie, pakowanie itp. Za czas stracony nikt pieniędzy niestety nie oddaje. Moje wrażenie negatywne i wydają się potwierdzać przypuszczenia, że sprzęt to nie do końca są wystawki magazynowe. Aha ważna uwaga! Laptop dotarł z przejściówką na nasze gniazda elektryczne czyli pochodził gdzieś skądś nie wiadomo skąd!!! A z mojej obserwacji strony allegro zauważyłem, że faktycznie pojawiające się komentarze negatywne są później usuwane po namowach sklepu. Mój błąd był też taki, że zakupów dokonałem przez sklep internetowy, a nie allegro. Na szczęście znalazłem lepszego sprzedawcę na allegro, który sprzedał mi laptopa w stanie lepszym niż wskazywał na to opis. Sprzęt śmiga, że aż miło jeszcze dorzucili fajną gratisową mysz Logitech. Soft nowiutki, odpalasz i Ty konfigurujesz system, zasilacz na gniazda pl no super. I sprzedający posiada negatywne opinie bo to rzecz normalna, że przy setkach transakcji nie wszyscy będą zadowoleni! Żeby nie było, że ten komentarz napisała konkurencja, a nie klient mogę nazwę sklepu podać na priv dla chętnych. Koniec wywodu :) Pozdrawiam kupujących i moja uwaga: bądźcie czujni, a jak już kupujecie w kupujemy.to to lepiej przez allegro. Cytuj
uwaga_insell_import Opublikowano 24 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Marca 2017 (edytowane) Nie wiem jak robią, ale oni usuwają negatywy z Allegro .... chyba płacą dla Allegro dużo $$$ aby kasować te komentarzy TAK, że Ty nawet nie widzisz, że mieli ok. 50-100 negatywy wcześniej, tylko widzisz pozytywy!!!!!!!! KUPUJEMY.TO = wcześniej INSELL IMPORT (=ITCENT nazwa na allegro) patrykjedlinski@insell-import.com https://allegro.pl/show_user.php?uid=22022889&feedback_type=fb_recvd_all&type=fb_all&p=1 https://allegro.pl/show_user.php?uid=26193293 https://insell-import-patryk-jedlinski.likerate.pl/ Imie: PATRYK Naziwsko: JEDLIŃSKI NIP: 4980243126 REGON: 242611147 Adres: ul. gen. Franciszka Kleeberga 2/III lok. 8 - Piekary Śląskie Kod pocztowy: 41-943 Powiat: powiat Piekary Śląskie Województwo: ŚLĄSKIE - Polska Data Rejestracji: 2012-08-03 PKD: (PKD 47.91.Z) PKD(nazwa): Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Patryk Jedliński zamknął firmę Insell Import i potem zmienił na kupujemy.to. Oni startowali z dużo pozytywami na allegro (od razo ok. 2000 pozytyw??? JAK TO MOŻLIWE???) Moja szybka historia: Trzy razy się popsuł notebook co kupiłem wcześniej od firmy Insell Import (Patryk Jedliński). Musiałem zgłoszyć do Policji, i oni pomogli mi uzyskać pieniądzy, bo nie miałem ani notebooku, ani pieniędzy... Skąd wiem, że te 2 firmy to samo? Te same karta gw. + te same opisy na allegro, itd.... Poza tym jeszcze tego też znanazłem w ciągu 2 sek --> https://sprzedajemy.pl/wielka-wyprzedaz-nowy-intel-i3-500gb-18-4gb-ramu-36-mc-gwarancji-1349zl-nr2457127 Coś ciekawego..... https://www.wykop.pl/link/3636853/nabity-przez-kupujemy-to/https://www.wykop.pl/link/3646617/comment/43871373/ Edytowane 24 Marca 2017 przez uwaga_insell_import dodatkowe info Cytuj
sonja Opublikowano 6 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2017 Przestrzegam przed tym sklepem, zakupiłam laptop który od samego początku był uszkodzony (nie ryski a ciągłe zawieszanie sie etc) Serwis to ciągłe pasmo porażek i zerowy kontakt z klientem. Lepiej dopłacić za laptop i mieć spokuj i konkretny serwis w razie usterek. Zdecydowanie nie polecam! Cytuj
XerekS Opublikowano 20 Lutego 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2019 Stanowczo odradzam, zakupiłem laptopy u nich bo cena była ok, jeden okazało się, że jest uszkodzony, po jakiś 2 miesiącach wrócił, okazało się, że niesprawny, ktoś powyrywał zaczepy w obudowie, wystawiłem negatywa i po następnych chyba 2 tygodniach udało się odzyskać kasę w zamian za anulowanie komentarza na allegro. Drugi wysłałem ponad miesiąc temu na serwis, to do ubiegłego tygodnia tylko "sztuczna inteligencja" odpowiadała, że na diagnozę mają 28 dni. Termin minął, na emaile nie odpisują, a do serwisu nie da rady się dodzwonić, bo mają odłączony numer. Zostaje tylko policja, może uda się odzyskać przywłaszczony sprzęt. Cytuj
Alina Opublikowano 24 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2019 Jedna wielka porażka. Nie polecam. Proszę omijać szerokim łukiem. Kupiłam laptopa przez Allegro. Po miesiącu padła bateria. Reklamacja trwała 2 miesiące. Sama musiałam tę baterię wymienić. Po roku wysiadł touchpad. Znowu reklamuję. Odsyłam sprzęt. Dostaję informację, że nie uznają mi reklamacji, ponieważ są zerwane (?) plomby gwarancyjne, tzn. że ktoś grzebał w laptopie. Nic takiego oczywiście nie miało miejsca. Jedyna ingerencja była przy wymianie baterii. Chyba, że możliwe jest bym mogła zerwać/uszkodzić te plomby wymieniając baterię? Korespondencja trwa już dwa tygodnie. Cały czas upierają się przy swoim, by nie naprawić mi sprzętu.Z powrotem go też nie mam, choć upominam się już od kilku dni. Jak dla mnie ta firma to krętacze i oszuści. Na Allegro już nie sprzedają, bo tam przynajmniej Allegro uczestniczyło w wyjaśnianiu sporów. Zwykłego Kowalskiego łatwiej spławić. Telefonicznie też nic się nie załatwi, ponieważ podany telefon jest tylko po to, by poinformować klientów, że wszelkie sprawy należy załatwiać droga mail-ową. Cytuj
Janusz Wieczorek Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Laptopa AKOYA MRDION E2216T zakupiłem w iBuy sp. z o. o .K 41-902 BYTOM ul. Kedzierzyńska 17 w dniu 26.04.2019r a otrzymałem 29.04.2-19 o godz. 16,50 .Okazało się że po otwarciu paczki laptop był porysowany i wyglądał jak używany. Wyjaśnienia firmy sugerowali że to wszystko powstało w wyniku składowania. Miałem otrzymać rekompensatę 50.00 zł ale jej nigdy nie dostałem. W dniu 23.06.2019r nastąpiło uszkodzenie sprzętu laptop wyłączył się samoczynnie i więcej nie można było go włączyć. Skontaktowałem się firmą i kazano mi go odesłać w ramach gwarancji do naprawy zgodnie z informacjami zawartymi w gwarancji 25.06.2019r wysłałem laptopa do serwisu iBuy w BYTOMIU.28.06.2019r otrzymałem informację z serwisu ,urządzenie do nas dotarło , sprzęt przejdzie okres ekspertyzy serwisowej i na jej podstawie zostaną podjęte dalsze działania. W dniu 28.07.2019r dostałem informację że laptop został wysłany do mnie ale bez żadnej informacji. 1.08.2019r otrzymałam paczkę z laptopem AKOYA MEDION E2216T i po otworzeniu stwierdziłem ze laptop wrócił do mnie w takim stanie jaki wysłałem go do serwisu. Więc nic nie naprawiono i odesłano do mnie dalej uszkodzony laptop. W kartonie znajdowało się pismo PROTOKÓŁ SERWISOWY z dnia 28.07.2019r BYTOM a na nim pisało odesłano Brak Naprawy. Podjołem decyzji i napisałem pismo o Odstąpieniu od umowy Zielona Góra 12.08.2019r.Pismo wraz z uszkodzonym laptopem spakowałem i wysłałem z powrotem na adres sprzedawcy iBuy BYTOM i odesłałem 13.08.2019r. Paczkę otrzymali 14.08.2019r o godz,1314. Na co jest potwierdzenie kuriera. Próbowałem się z nim kontaktować ale nic z tego , brak jakiej kolwiek informacji. Nie mam Laptopa nie mam gotówki i brak jakiej kolwiek informacji.Napisałem pismo do : Śląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Katowicach ul. Brata Alberta 4 40-951 Katowice Cytuj
Janusz Wieczorek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Twoje zamówienie zostało przyjęte. Numer Twojego zamówienia: 6061. Nazwa produktuProducentIlośćCena nettoCena bruttoWartość Laptop E2216T Atom x5-Z8350 2GB eMMC 64GB 11,6" dotyk WHITE (MH0978 MH1082 MH0979)LENOVO/MEDION1 szt.365,04 PLN449,00 PLN449,00 PLN Przesyłka: ODBIÓR OSOBISTY - 0,00 PLN Forma płatności: Gotówka Całkowita wartość zamówienia: 449,00 PLN Dane zamawiającego:Dane do wysyłki: JANUSZ WIECZOREK JASKÓŁCZA 13 1 65-465 ZIELONA GÓ Polska Telefon: 605129664 E-mail: jwieczorek2806@wp.plJANUSZ WIECZOREK JASKÓŁCZA 13 1 65-465 ZIELONA GÓ Polska Faktura pro-forma: kliknij tutaj Twoje uwagi do zamówienia: ODBIORĘ ZŁODZEJĄ MÓJ LAPTOP ZA KTÓRY JUZ RAZ ZAPŁACIŁEM I MI GO NIE ZWRÓCONO BO JESTEŚCIE ZŁODZEJSKĄ FIRMĄ Jeżeli chcesz dokonać płatności on-line, kliknij tutaj Dziękujemy i zapraszamy ponownie, -- KUPUJEMY.TOhttps://www.kupujemy.to/ biuro@kupujemy.to Cytuj
Janusz Wieczorek Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Szanowni Państwo, dziękujemy za kontakt, nasi konsultanci udzielą odpowiedzi najszybciej jak to tylko możliwe. Jednocześnie informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Salon w Bytomiu przy ul. Kędzierzyńskiej 17, jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Ponadto zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem: 32 661 97 70. Z poważaniem, GRUPA KUPUJEMY.TO Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.