hord05 Opublikowano 1 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2018 (edytowane) Witam mam problem z słuchawkami bezprzewodowymi Panasonic RP-NJ300B. Polega on na tym że usunąłem słuchawki z listy sparowanych i teraz nie wyświetlają mi się na laptopie a na telefonie nie miałem u w ogóle sparowanych i też mi się nie wyświetlają. Proszę o pomoc. Edytowane 7 Grudnia 2018 przez FxJ Cytuj
FxJ Opublikowano 7 Grudnia 2018 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2018 https://eww.pavc.panasonic.co.jp/avcacc/nj300b/RP-NJ300B_E_Po_TQBM0031-1_MP.pdf Przeglądałeś instrukcje? Cytuj
kinia0014 Opublikowano 13 Maja 2019 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2019 witam mam ten sam problem próbowałam zresetować tak jak w instrukcji i dalej nic.... Cytuj
Toja! Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2019 Kiedy się chce sparowac jeszcze raz, trzymamy przycisk zasilania dłużej (chyba 5 sek.) aż pokaże się migająca na przemiennie niebiesko czerwono dioda. I tak za każdym razem kiedy chcemy sparowac nowe urządzenia Cytuj
wilkuuu98 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam miałem dokładnie ten sam problem który udało mi się rozwiązać przed sekundą, w instrukcji jest napisane że w razie problemów należy słuchawki zresetować aby wykonać to trzymamy przycisk od uruchamiania 10 sekund (najlepiej ponad) jeżeli dioda zacznie mrugać czerwono/niebieskiego rozwiązaliśmy problem. Osobiście zanim udało mi się zresetować musiałem sprobować 10 razy. Po prostu trzymamy jak najdłużej i patrzymy co sie dzieje, powodzenia ? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.