Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1) Potrzebuję laptopa do pracy zawodowej. Głównie grafika rastrowa i wektorowa. Dużo DTP na duże nośniki co sprawia, że pliki do przetwarzania często po kilka, a nawet kilkanaście GB co mocno obciąża komputer. Zakup w leasingu na FV. 

2) Windows 10 w zestawie

3) 15,4"- 15,6”

4) Minimum 256GB SSD

5 a) 4000-6000 z VAT

5 b) 8-10h dziennie 

5 c) w przeciągu 3 miesięcy

6) Wydajność to priorytet, ale sprzęt ma być mobilny - codziennie będzie w transporcie pomiędzy domem, a biurem

7) Pracuje głównie na monitorze, ale ten który mam obecnie jest stary na HDMI i będę w przyszłości myślał o kupnie nowego. 

8) Biuro / Mieszkanie / Polska

9) Nie będę grał

10) Programy pakietu Adobe: Photoshop / Illustrator / InDesign / może After Effects 

11) Brak

12) Raczej nie mam dobrych wspomnień z pracy na sprzęcie: Sony, Asus, HP, Lenovo. Dobre wspomniania: Dell

13) Brak - nie znam się :)

14) Laptop ma być wydajny przy pracy na kilku programach na raz: Photoshop / Illustrator / InDesign + kilakanaście zakładek w Chromie. Operacje często  na plikach zajmujących kilka/kilkanaście GB. Kompletnie się nie znam, ale wydaje mi się, że potrzebuję dużo ramu (minimum 16GB) i mocny procesor (pewnie i7?) oraz dysk SSD.  

Opublikowano (edytowane)
Cytat

w przeciągu 3 miesięcy

Ale zakładamy przyszły rok już?

Cytat

ale ten który mam obecnie jest stary na HDMI i będę w przyszłości myślał o kupnie nowego. 

Koniecznie kup już z DisplayPort jeśli zależy ci na kolorach, HDMI się nie umywa.

Z dobrymi matrycami IPS do pracy z grafiką  DELL XPS 9570 z 16GB RAM lub 32GB (ma tylko dwa sloty).

https://goo.gl/JWVi4m - ale wszystkie bliżej 7000zł i to nie 100% nowe a z programów outlet Della.

Do 6000zł możesz bardziej uniwersalnego Legiona kupić.

Lenovo Legion Y530-15 i7-8750H/32GB/1TB/Win10X GTX1050 (ma DP)

Samsung 500GB 970 EVO M.2 2280 NVMe

= 5808zł

Edytowane przez FxJ
  • 4 tygodnie później...