GHaawk Opublikowano 19 Października 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Witam, poszukuję laptopa dla taty gdyż jego stary Sony Vaio w końcu umarł xD Jeśli chodzi o wymagania: - Dobre Wi-Fi - Matryca 15" bądź wyżej - Płynne przeglądanie internetu... - Oraz oglądanie filmów na yt, czy na samym laptopie w FHD I to chyba w zasadzie tyle. Nie podaje budżetu bo nie mam pojęcia, nie potrzeba tutaj nie wiadomo czego (powiedzmy że 3 tyś to już dużo, ale takiego za 1200 bym się bał, ale nie znam się na laptopach tego typu czyt. nie do grania), ale żeby chodził płynnie i nie ładował 100 lat stron. Może mieć dysk SSD na system ale nie musi, a jeśli chodzi o HDD, dobrze byłoby żeby miał chociaż to 500GB a najlepiej 1TB. Jesteście w stanie coś polecić? Im szybciej tym lepiej ? Pozdrawiam Edit: Wybaczcie, dopiero przeczytałem jak pisać te posty, trochę mi się śpieszy Tata ma 50 lat Dobrze gdyby miał już Windowsa 10 Będzie używany, pewnie długo, dobrze żeby wystarczył na kilka lat, ale wiadomo bez cudów w takiej cenie. Na początek powiedzmy 3-4 lata. Zakupiony będzie na dniach Jakość FHD wskazana ? Będzie używany w domu i w pracy A resztę chyba zawarłem wyżej Edit2: Dodam że fajnie by było gdyby można było go kupić w sklepach w małym mieście typu euro rtv, media expert, media markt itp Edytowane 19 Października 2018 przez GHaawk Cytuj