Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do kupna laptopa i prosiłbym o pomoc gdyż jestem bardzo szary w tym temacie jednak postaram się zastosować do wymagań postu a mianowicie:
1: około 4000 zł brutto 
2: nie mam Windowsa więc dobrze żeby był wgrany na laptopa
3: rozmiar matrycy standardowy (15,6)?
4: laptop będzie używany głównie w domu więc czas pracy na baterii nie jest większym problemem gdy będzie krótki
5: laptop będzie głównie służył do przeglądania internetu oraz do grania w jedna grę jaka jest Lol (liga legend),
6:posiadam również innego laptopa ale nie chce w niego inwestować tylko kupić nowego (stary jest z 2014 i nie widzę sensu oddam siostrze niech się bawi) ?. Nowy najlepiej żeby posłużył z 2 lata conajmniej 
7: wspomniałem wyżej jedyna gra to LOL jakość nie musi być cudowna byle by było płynnie i bez problemów chociaż liczę że w tej cenie to już na wyższych detalach będzie działać ladnie
8: nie wiem nie znam się :/
9: tak w skrócie bo już dużo się rozpisałem chce kupić dobrego laptopa który posłuży gdzieś 2 lata, zależy mi na marce Dell ponieważ przypadł mi do gustu ich system napraw że przyjeżdżają itd. 
Zakup planuje w ciągu kilku najbliższych dni

Opublikowano

Acer Aspire 7 i5-8300H/8G/1000+16/Win10 GTX1050 FHD

Acer Aspire 7 i5-8300H/8G/1000+16/Win10 GTX1050Ti FHD

Acer Aspire 7 i5-8300H/16G/1000+16/Win10 GTX1050 FHD

+ dysk SSD M.2 (PCIe NVMe)

ADATA XPG SX8200 240GB (PCIe x4 NVMe) ~ 300zł - x-kom / morele
Samsung 960 EVO 250GB (MZ-V6E250BW) ~ 350zł - x-kom

Ale z drugiej strony do LOL to wystarczający będzie nawet GeForce MX150.

Huawei MateBook D i5-8250U/8GB/128+1000/Win10 MX150

ASUS VivoBook S15 S510UN i5-8250/8GB/256SSD/Win10

ASUS VivoBook S15 S510UN i5-8250/8GB/256SSD+1TB/Win10

Tyle że GTX 1050 jest 2x wydajniejszy i przy bardziej wymagających grach to dobrze widać.

test_grafiki_latopy.PNG

• reaction_title_1 1
Opublikowano (edytowane)