MTB Opublikowano 30 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2018 Cześć, mam następujący problem - kupiłam nowego laptopa. Nie jestem z niego zadowolona - wolno się ładuje system itd. Chcę go zwrócić do sklepu ( nie minęło jeszcze 15 dni na zwrot). W celu usunięcia swoich danych włączyłam resetowanie do ustawień fabrycznych , tyle że resetowanie od 2 godzin jest na 40%. Domyślam się że najlepiej zostawić komputer na całą noc, bo może jakoś skończy proces resetowania. Co jednak jeśli reset się nie uda i wyłączę komputer w takim stanie i zaniosę do sklepu? Czy nadal bedzie mi przysługiwać zwrot kasy? (sklep na literę x) Cytuj
Tamagotchi Opublikowano 30 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2018 Cytat kupiłam nowego laptopa To jakaś tajemnica? Wstydzisz się napisać konkretnie jaki producent seria model (kod producenta)? Cytuj
FxJ Opublikowano 30 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2018 Cytat jeśli reset się nie uda i wyłączę komputer w takim stanie i zaniosę do sklepu? Uwierz system to nie problem, poradzą sobie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.