Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich.

Z góry pisze, że nie jestem obcykany jeśli chodzi o środowisko komputerów, ale też nie jestem totalnym laikiem. W tym artykule proszę was o pomoc w wyborze laptopa tylko i wyłącznie do Gier ( RPG + przygodowych ) nie strzelanek do 6500 tyś. Ostatni czas spędziłem na przeszukiwaniu różnych recenzji , testów itp itd... i w oko wpadły mi dwa modele

1> MSI GT72VR Dominator i7-7700HQ/16/1TB GTX1060 (GT72VR 7RD-426XPL)

vs

2> MSI GP73 i7-8750H/8GB/1TB GTX1060 (GP73 8RE-057XPL)

Od razu napisze, że tak wiem że GT jest najwyższą rangą laptopów MSI i najlepszą pod gry, bo dano mi to odczuć na każdym forum na jakim napisałem odnośnie tych dwóch modeli.

Napisałem również do działu MSI o pomoc w wyborze gdzie zignorowali moje pytania i zaproponowali laptopy z innej beczki.

Bardzo proszę o wyjaśnienie dlaczego GT a nie GP? Zacznijmy:

Laptop MSI GT kosztuje 5799 bez dysku SSD - można dokupić wtedy jego cena będzie na poziomie 6300 zł

Laptop GP kosztuje 5500 - tutaj już trzeba dokupić dysk i pamięć do 16gb - cena wyjdzie bardzo podobna 6400 - czyli żadna różnica.

Jak wspomniałem wcześniej na każdym forum odpowiedziano mi , że mam brać GT , aleee........

-Ten model GT jest z 2016 roku a model GP 2018

- Model GT ma procesor i7 7 gen model GP i7 8 gen - czyli o niebo lepszy

- Model GT wg producenta ma chłodzenie Cmaster 4 - model GP ma Cmaster 5 czyli jak dla mnie nowsze i wydajniejsze?

- Model GT ma ram 2133 MHz a GP 2400 Mhz

- Model kart jest ten sam więc tutaj nie mam porównania.

- Jedynie co może dla mnie działać na korzyść GT to slot do wymiany grafiki MxM , ale patrząc na rynek grafik to ciężko coś kupić.\

Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego mam kupić GT a nie GP bo wszystko tutaj mówi mi jako laikowi, że to wielka bzdura i do Gier lepszy jest GP.

Z góry dziękuję Mikołaj

Edytowane przez FxJ
Opublikowano

Gier ( RPG + przygodowych )