Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nocne_niebo
Opublikowano

1) dorosły 24+, 
2) Zawierający Windows 10/MacOS
3) 13,3”-14,x"
4) DYSK SSD jak najlepszej jakości 
5) max 4000 zł, nowy
5b) Zamierzam używać go kilka lat. Obecnie mam hp paviliona dv6 10 letniego. 
5c) W ciągu 3 miesięcy chcę dokonac zakupu
6) Jakość wykonania + dobra bateria 
7) full hd + mat
8) dom/biuro
9) nie chcę w nic grać 
10) korzystanie z pakietu office + odtwarzanie filmów hd
11) matowa matryca, podświetlana klawiatura
12) - nie posiadam niechęci do zadnej marki - nie znam się na tym.
13) - hp probooki i lenovo ideapad 710s oraz macbook air 13 mid 2017
14) -

Opublikowano (edytowane)

5c) W ciągu 3 miesięcy chcę dokonac zakupu

Przez ten czas wyjdzie jeszcze masa modeli na 2018 r. Więc podbij temat na tydzień lub dwa przed datą zakupu nawet.

Może nawet pojawią się nowe MacBooki :wink:

Lenovo ThinkPad L470 i5-7200U/8GB/256SSD/Win10X FHD - jeszcze z takich biznesowych z trzy letnią gwarancją i matrycą IPS.

Edytowane przez FxJ
Gość nocne_niebo
Opublikowano (edytowane)

W sumie ten think pad na papierze jest 100x lepszy od macbooka aira; bateria równie dobra, no i ten dobry, matowy ekran IPS. Niezależnie gdzie kupię, w jakim sklepie, jest dodawana zapewne ta 3 letnia gwarancja od LENOVO, tak? Czy dużą wadą jest to, że jest do dysk SATA a nie ten z nowszej półki PCI, czy jak to się tam zwie? Orientujesz się czy działa ten laptop bezgłośnie podczas pisania tzn. czy nie włączają się wentylatory?.

A jak oceniacie ten laptop? https://www.euro.com.pl/l.....thinkpad-13-g2-13-3-intel-core-i3-7100u-8gb-ram-256gb-dysk-win10-pro.bhtml jest tu mniejszy ekran, ale w sumie mi by taki odpowiadał, również thinkpad.

Edytowane przez nocne_niebo
Opublikowano

W sumie ten think pad na papierze jest 100x lepszy od macbooka aira

Specyfikacją ogólną, ale MacBooki mają najlepsze baterie i matryce oraz touchpady.