Lobek Opublikowano 4 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) 1. Firma, osoba dorosła, 30+ 2. Nie musi być z systemem, docelowo będzie win 7 3. Matryca 17,3. Może być ewentualnie mniejsza matryca (choć mocno preferowałbym 17,3) 4. Fabryczny SSD (250-500) / SSHD (250 + 500-1000); 5. Chciałbym dać około 3000-3500 zł przy czym 3500 zł jest to kwota ostateczna. Interesuje mnie laptop tylko nowy na fakturę bez żadnych dodatkowych akcesorii 5b. Planuję używać go kilka lat (około 5?). Laptop przeznaczony będzie do pracy i tylko w tym celu będzie używany 5c. Chciałbym zakupić w przeciągu 1-2 tygodni 6. Jakość wykonania nie jest dla mnie bardzo ważna, najbardziej zależy mi na wydajności. 7. Matryca odpowiednia do długotrwałej pracy przed laptopem (nie znam się na matrycach). Interesowała by mnie rozdzielczośc 1920. Laptop nie będzie podłączany do żadnego zewnętrznego monitora. 8. Laptop będzie używany tylko w Polsce w domu lub biurze 9. Nie będzie używany do gier 10. Będzie używany do: praca w pakiecie office (Excel) - 95% wyliczenia makr w excelu - 90% internet (raczej do stron typu stackoverflow a nie FB) - 5% Zależałoby mi na jak największej wydajności, aby makra były jak najszybciej wyliczane więc (chyba?) dobry szybki proces i duża ilośc ram'u 11. Brak wymagań specjalnych 12. Chyba nie mam problemów z żadną marką, choc HP mnie zaiódł raz 13. http://allegro.pl/asus-pro-p2540ua-i5-7200u-16gb-240ssd-win10-gw-36m-i6656829714.html Jak napisałem wyżej zależy mi na laptopie do kwoty 3500zł praktycznie tlyko w jednym celu tj. praca z arkuszem kalkulacyjnym Office Excel i większośc czasu to liczenie makr, które potrafią czasami 1-2h się wyliczać. Z góry dzięki za wszelkie linki informacje. Mam nadzieję, że wszystko poprawnie wypełniłem i jest jasne o co mi chodzi. Edytowane 4 Października 2017 przez FxJ Cytuj