Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim,
oto moja ankieta:

1) laptop dla przyszłego studenta aplikacji mobilnych i internetowych;
2) z win 10
3) matryca 15,6;  raczej będę z nim jeździć często, wiec dobrze gdyby nie był za ciężki (max 2,5 kg);
4) nie znam się na tym za bardzo, ale chyba SSD można dokupić w każdym momencie. więc nie jest to priorytet; nie zależy mi  na napędzie DVD;
5) początkowa kwota to była 3.000-3.500 ale chyba mam za dużo wymagań. Dobrze, więc gdyby kwota nie przekroczyła 3.800 pln.  (sam laptop, bez dodatków);
5b) laptop na kilka lat. min. 4-5. (nie będzie to jedyny komputer w domu, ale będzie nietykalny, wiec chyba nie ma to związku).

5c) zakup do końca miesiąca.
6) dobrze gdyby nie wyglądał jak cegła, tylko miał jakiś ładny wygląd. czas pracy baterii nie ma dla mnie w ogóle znaczenia. Laptop zawsze będzie podpięty do prądu.
7) Nie znam się w ogóle na tych matrycach. Zdaję się na Was. Lepiej gdyby nie było potrzeby podpinać go do zew. monitora.
8) Praca tylko w domu. Ale przemieszczam się między 3 mieszkaniami, wiec dobrze gdyby nie był za ciężki (pkt. 3).
9) Bardzo miło byłoby pograć w najnowsze produkcje, jak wiedźmin, ale niekoniecznie na najwyższych wymaganiach. Byle by odpalił i działał w miare płynie. Początkowo był to dla mnie jeden z ważniejszych pkt. ale po zastanowieniu nie jest to priorytet.
10) programy: Brackets, Photoshop, Illustrator .  (dopiero nauka)
11) bez większych wymagan. moze podswietlana klawiatura, ale nie jest to konieczne.
12) W tym momencie posiadam jakiegoś przeciętnego Acera.
13) Większość osób poleca mi Acera vx5, który średnio mi się podoba, ale jak Wy nie znjadziecie dla mnie czegoś lepszego to chyba się na niego zdecyduje.  z wyglądu najbardziej przemawia do mnie Lenovo Legion y520, ale ponoć przy Acerze wypada bardzo marnie, wiec powoli rezygnuje z pomysłu o jego zakupie. Dobrze gdyby laptop był czarny, biały i srebrny raczej nie wchodzi w grę.