FxJ Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Cytuj 1. Jestem prawnikiem - potrzebuję sprzętu głównie do pracy. Jednak jestem z młodszej generacji i lubię sobie czasami na sprzęcie pograć w jakieś pierdoły i starocie vel klasyki czy też gry indi ze steam'a, do których wystarczy zapewne dobre, zintegrowane gpu od intela. Dodatkowo moja narzeczona lubi bawić się moim sprzętem, więc byłoby świetnie gdyby miał dobrą matrycę i ekran FHD (oglądanie filmów/przeglądanie web). 2. Bez różnicy (mam aktualnie kupionego w7), ale i na 10 mogę pracować. Byłoby miło gdyby był zawarty w zestawie z laptopem, ale nie jest to dla mnie deal breaker. 3. Minimum 13! 4. SSD koniecznie (ewentualnie jakiś zwykły 7200 - nic poniżej). 5. Około 4 tysięcy (jeżeli można kupić coś taniej, a przy tym stosunek jakość/cena jest na dobrym poziomie to również proszę o takie propozycje modeli). Kwota uwzględnia sam sprzęt (bez akcesoriów). 5b. 1-3 miesiące 6. Jakość wykonania powinna iść w parze z ceną sprzętu. Czas pracy na baterii jest dla mnie ważny (minimum 6 godzin). Słowem aby wyglądał stylowo, a przy tym był dość wytrzymały i praktyczny. 7. FHD i wzwyż (chociaż rozważam Air'a z mniejsza rozdzielczością). Matowa/błyszcząca - w sumie obojętnie mi to :) Matowa jest praktyczniejsza, ale nie każdy ją poleca z tego co widzę. 8. Miejsce pracy + dom, fajnie gdyby był lekki i mógłbym go zabrać do łóżka by coś obejrzeć z narzeczoną przed snem. 9. Gry? Patrz punkt 1. Ogólnie niskie/średnie mam wymagania w tym segmencie. 10. Czasem zdarzy mi się praca Vegasie Pro 11 czy Adobe:AE (wolałbym aby sprzęt miał minimum te 8gb ramu i przynajmniej i3/5) 11. Nie mam w sumie żadnych konkretnych :) 12. Myślałem o Macu, ale nie jestem "za pan brat" z system apple ;/ Zresztą z tego co czytam w cenie Air'a mogę mieć lepszego zenbooka. 13. Air, Zenbook 14. Dzięki za chęć pomocy :) Cytuj