Skocz do zawartości
Nieidealny.pl

Janusz Wieczorek

Użytkownik forum
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Janusz Wieczorek

core_member_rank_17

core_member_rank_17 (1/14)

0

Reputacja

  1. Szanowni Państwo, dziękujemy za kontakt, nasi konsultanci udzielą odpowiedzi najszybciej jak to tylko możliwe. Jednocześnie informujemy, iż jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Salon w Bytomiu przy ul. Kędzierzyńskiej 17, jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Ponadto zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem: 32 661 97 70. Z poważaniem, GRUPA KUPUJEMY.TO
  2. Twoje zamówienie zostało przyjęte. Numer Twojego zamówienia: 6061. Nazwa produktuProducentIlośćCena nettoCena bruttoWartość Laptop E2216T Atom x5-Z8350 2GB eMMC 64GB 11,6" dotyk WHITE (MH0978 MH1082 MH0979)LENOVO/MEDION1 szt.365,04 PLN449,00 PLN449,00 PLN Przesyłka: ODBIÓR OSOBISTY - 0,00 PLN Forma płatności: Gotówka Całkowita wartość zamówienia: 449,00 PLN Dane zamawiającego:Dane do wysyłki: JANUSZ WIECZOREK JASKÓŁCZA 13 1 65-465 ZIELONA GÓ Polska Telefon: 605129664 E-mail: jwieczorek2806@wp.plJANUSZ WIECZOREK JASKÓŁCZA 13 1 65-465 ZIELONA GÓ Polska Faktura pro-forma: kliknij tutaj Twoje uwagi do zamówienia: ODBIORĘ ZŁODZEJĄ MÓJ LAPTOP ZA KTÓRY JUZ RAZ ZAPŁACIŁEM I MI GO NIE ZWRÓCONO BO JESTEŚCIE ZŁODZEJSKĄ FIRMĄ Jeżeli chcesz dokonać płatności on-line, kliknij tutaj Dziękujemy i zapraszamy ponownie, -- KUPUJEMY.TO https://www.kupujemy.to/ biuro@kupujemy.to
  3. Laptopa AKOYA MRDION E2216T zakupiłem w iBuy sp. z o. o .K 41-902 BYTOM ul. Kedzierzyńska 17 w dniu 26.04.2019r a otrzymałem 29.04.2-19 o godz. 16,50 .Okazało się że po otwarciu paczki laptop był porysowany i wyglądał jak używany. Wyjaśnienia firmy sugerowali że to wszystko powstało w wyniku składowania. Miałem otrzymać rekompensatę 50.00 zł ale jej nigdy nie dostałem. W dniu 23.06.2019r nastąpiło uszkodzenie sprzętu laptop wyłączył się samoczynnie i więcej nie można było go włączyć. Skontaktowałem się firmą i kazano mi go odesłać w ramach gwarancji do naprawy zgodnie z informacjami zawartymi w gwarancji 25.06.2019r wysłałem laptopa do serwisu iBuy w BYTOMIU.28.06.2019r otrzymałem informację z serwisu ,urządzenie do nas dotarło , sprzęt przejdzie okres ekspertyzy serwisowej i na jej podstawie zostaną podjęte dalsze działania. W dniu 28.07.2019r dostałem informację że laptop został wysłany do mnie ale bez żadnej informacji. 1.08.2019r otrzymałam paczkę z laptopem AKOYA MEDION E2216T i po otworzeniu stwierdziłem ze laptop wrócił do mnie w takim stanie jaki wysłałem go do serwisu. Więc nic nie naprawiono i odesłano do mnie dalej uszkodzony laptop. W kartonie znajdowało się pismo PROTOKÓŁ SERWISOWY z dnia 28.07.2019r BYTOM a na nim pisało odesłano Brak Naprawy. Podjołem decyzji i napisałem pismo o Odstąpieniu od umowy Zielona Góra 12.08.2019r.Pismo wraz z uszkodzonym laptopem spakowałem i wysłałem z powrotem na adres sprzedawcy iBuy BYTOM i odesłałem 13.08.2019r. Paczkę otrzymali 14.08.2019r o godz,1314. Na co jest potwierdzenie kuriera. Próbowałem się z nim kontaktować ale nic z tego , brak jakiej kolwiek informacji. Nie mam Laptopa nie mam gotówki i brak jakiej kolwiek informacji.Napisałem pismo do : Śląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Katowicach ul. Brata Alberta 4 40-951 Katowice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...