Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam,

Jestem nowy na forum. Piszę posta, gdyż od dłuższego czasu szukam laptopa dla siebie i ponieważ jestem stosunkowo zielony w temacie nie mogę podjąć ostatecznej decyzji o zakupie. Posiadam obecnie kilkuletni komputer stacjonarny, który chcę zastąpić laptopem. Laptop głównie będzie używany w domu, na fotelu wraz z podstawką nad nogi. Służyć ma głównie do relaksu - grania oraz czasem obróbki graficznej - Photoshop, After Effects. Chciałbym też czasem podłączyć go przez hdmi pod telewizor i pograć ze znajomymi. Zgodnie z tematem, fajnie jakby mógł popracować dłużej niż przeciętnie na baterii i nie był zbyt ciężki. Poniżej ankieta zawierająca więcej szczegółów:  

1. Mężyczyzna, 25 lat, mam możliwość wzięcia laptopa na firmę (ale nie muszę).  Nie chcę brać na raty.

2.   Windows 10, lub brak systemu

3.   15,6”. Czasem podróżuje z laptopem, dlatego waga około 2,5 kg.

4.   Najlepiej SSD (M.2.) i HDD.

5.   Około 4000 zł. Max 5000 zł. Interesują mnie laptopy nowe, biorąc pod uwagę przeznaczoną kwotę - same laptopy, żadnych zestawów.

5b. max 2 miesiące.

6.   wydajność>komfort użytkowania (waga, nagrzewanie się)>wytrzymałość baterii i jakość obrazu.

7.   1920, IPS matowa (w lato będę korzystał z laptopa na balkonie).

8.   fotel/łóżko na podstawce drewnianej (z otworami wentylującymi), czasem wyjazdy (rzadko).

9.   duże/ największe wymagania.

10.   Programy

■ Photoshop, Adobe After Effects - amatorsko, SolidWorks, AutoCad - naukowo 

11.   Wymagania specjalne (matowa matryca, podświetlana klawiatura, hdmi, minimum 3 wejścia USB)

12.   Brak osobistych preferencji. Na co dzień nie korzystam z laptopów. Miałem styczność z Dellem oraz HP. Tego drugiego nie wspominam najlepiej, ale się nie zrażam.

13.   Dell Inspiron 7566 oraz MSI GE62 Apache. Te laptopy są w wyższej granicy mojego budżetu. Może jest coś tańszego, co w zupełności mi wystarczy? A może warto dołożyć jeszcze trochę i zainwestować w coś z GTX970 ?