Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Nie wiem z czego to wynika, brak mi chyba pewności siebie. Często jest tak, że na początku może i jest fajnie, nawiązuję jakąś relację - ale nie potrafię przejść dalej, do bardziej intymnych sytuacji. Kobiety traktują mnie raczej jak kumpla niż kogoś z kim można być. Czy ktoś jeszcze też tak ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kobiety traktują Cię jak kumpla..a czy kobieta , która wpadnie Ci w oko wie o tym , że jesteś nią zainteresowany nie tylko jako kumpelką ? Jeśli nie wie , to się nie dziw , że jesteś traktowany jak kumpel. Podaj więcej info , może coś Ci doradzimy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat kobiety doskonale potrafią dostrzec kiedy facet zachowuje się jak kumpel, a kiedy jak chce coś bardziej zdziałać. Tu jest taki problem, że jak nie powiesz wprost o co chodzi, to dalej będziesz traktowany jako kumpel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze podbijassz do nie takich dziewczyn. Które właśnie mają Cię bardziej za kumpla. Albo traktujesz dziewczyny jak swoich kolegów.
Możesz też za bardzo się spinać przy randkach. To wszystko widać. Jak jesteś z dziewczyną na randce to nie rób z siebie pajaca. Na pewno nie działają te wszytstkie zalosne teksty na podryw w sieci .Zachowuj się naturalnie, powiedz czasami jakiś komplement. Ogól się,zadbaj o elegancki wygląd. Kup sobie jakieś fajne perfumy. Możesz nawet pokusić się o perfumy z feromonami, sam od jakiegoś czasu używam ( konkretnie Love Desire) i zauwazyłem,ze podobaja sie dziewczynom.
No i najważniejsze jak Ci się akurat nie uda to nie zalamuj sie niepowodzeniem. Trzeba probowac dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem może też tkwić w tym, że za długo trwasz w zwykłej znajomości. Nie chodzi mi o to żeby się narzucać, ale jeśli trwa to zbyt długo, taka dziewczyna może podejrzewać, że nie jesteś nią zainteresowany pod kątem ewentualnej bliższej relacji i przez to sama też traci zainteresowanie, nawet jeśli na początku takie było

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taa.... Już sobie wyobrażam jak zaczynam gadać o seksie :D
Będzie raczej wybuch śmiechu a do niczego nie dojdzie. No nie wiem co w sumie jest probleme. Niby czlowiek nie jest taki paskudny, ubieram sie w miare porzadnie. Z tym pajacowaniem to moze i jest prawda bo czasami jak sie czlowiek zdenerwuje to robi glupie rzeczy :P
A feromony? No coz jeszcze nigdy nie stosowalem ale przewinelo mi sie przez mysl , ze moga byc skuteczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to przetestuj. Co Ci szkodzi. Sam próbowałem kilku. Te tanie z allegro to ściema tak więc nie ma sensu nawet zamawiać ale w sklepach mozesz sobie zamowić porządne. Sa zapachowe Love Desire, jest bezzapachowa skoncentrowana esencja Pheromone Essence. Z tych które testowałem te są najskuteczniejsze.
MOże nie sprawią,że staniesz się od razu mistrzem podrywu ale dodają Ci pewności siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...