Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Na początku powiem, że przejrzałem ostanie posty na forum i na grupie na fb i pewnien model się powtórzył kilka razy ciekaw jestem co o nim powiecie. 

[1] laptop dla mężczyzny
[2] Fajnie gdyby system był, lecz nie musi być. Jak mam dopłacić 600zł za system to zainstaluje na własną rękę.
[3] Czy większy ekran tym lepszy. Raczej szukam 17 lecz 15.6 też może być.
[4] SSD + HDD na dane 
[5 a] cena do 6tyś zł lecz jeśli będzie warto oczywiście mogę dołożyć te 100 czy 200 zł. Tylko nowe laptopy.

[5 b] Będzie to jedyny mój jedyny laptop, będę chciał go używać pewnie jak najdłużej dlatego chcę coś co będzie dalej wydajne za 2 lata i dalej (wiadomo nie oczekuję ze za 6 lat uciągnie nowe gry na wysokich ustawieniach.) 

[5 c] Kupno zaplanowane na wrzesień/październik

[6] Przede wszystkim wydajność
[7] Ciężko mi powiedzieć. Nie znam się. Nie wiem czy błyszcząca czy matowa. Większość widzę jest matowa. Praca na pewno na ekranie laptopa zewnętrzny nie wchodzi w grę. Obecnie użytkuje monitor z przed 10 lat jak nie więcej. I jakoś dla mnie jest super. Nie jestem wymagającym użytkownikiem.
[8] Użytkowany głownie w domu. Nie wykluczam zabierania w podróż pociągiem. 
[9] Co do gier duża to różnorodność, ponieważ gram w Gta vice city ale i chce w far Cry 5, Anno 1800. 16GB Ram to minimum lecz szukam 32gb. Wiem że na 98% nie będę w stanie wykorzystać potencjału 32gb ale chce do jednej gry do której dodaje mase nowych obiektów, tekstur czy mody graficzne a to zabiera pamięć. 

[10] Użytkował będę tylko prywatnie: gry, filmy, internet itp. Laptop nie potrzebny mi do pracy. 

[11] Podświetlana klawiatura ale w tej cenie to wszystkie mają chyba i tak jak pisałem wcześniej mile widziane 32bg ram.