Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Witam. Szukam laptopa do gier który ma posłużyć mi na studiach.
ankieta:

[1] Mężczyzna lat 19
[2] Laptop nie musi mieć windowsa, skorzystam z triala.
[3] Nie mam specjalnych preferencji odnośnie matrycy - byle nie przekroczyło 4k zł.
[4] Nie znam się na tym bardzo, ale najlepiej by było jakby ssd był zamontowany wraz z hdd (ssd ~250GB, hdd ~500GB).

[5a] Maksymalna kwota której nie przekroczę to 4000zł.

[5b] Chciałbym go używać przez około 5 lat.
[5c] Zakupu chciałbym dokonać jak najszybciej, najlepiej jeszcze w następnym tygodniu.

[6] Jakość wykonania nie jest jakoś bardzo dla mnie ważna. Chciałbym w tej cenie dostać wydajne duo procesor/grafika. 

[7] Interesuje mnie rozdzielczość 1920, matryca najlepiej matowa.
[8] Przez 90% czasu będzie on używany w domu w Polsce
[9] Gry w jakie gram zaliczają się do następujących kategorii: niskie wymaganiaśrednie wymaganianajwiększe wymagania (według szablonu ankiety personalnej). Większość czasu jednak spędzam na średnio wymagających tytułach.
[10] - 
[11] - 
[12] Nie wiem czy trafnie, ale mam niechęć nie tyle do marki laptopów co do strony sprzedającej je. Dokładnie chodzi mi o x-kom. Próbowałem ostatnio kupić wybrany model laptopa, który na stronie widniał jako dostępny. Ale gdy doszło do płatności okazało się, że danego modelu nie ma na magazynie. Nie spodobało mi się to i dość się zraziłem i przestraszyłem.
[13] Myślałem nad ASUS TUF Gaming FX505 R5-3550H/16GB/512+1TB (FX505DT-AL087)
oraz: MSI GL63 i5-9300H/16GB/1TB+256 GTX1650 (GL63 9SC-203XPL)
Niestety oba linki są do x-kom (xD), z którego nie chciałbym ostatecznie korzystać, chyba, że ktoś mnie przekona. Patrzyłem na te dwa modele. Msi wypada nieco lepiej dla mnie, jednak personalizacja tego laptopa nie przypadła mi do gustu. Nie potrzebuję 1TB hdd wraz z 256SSD. Z kolei samo 256 SSD to za mało.
[14] W tym punkcie chciałbym zaznaczyć że nie ma możliwości przekroczenia 4000zł.
[15] - 

Cytat