Jump to content
  • Sign Up

Recommended Posts

Witam.

Jako,że w temacie jestem zielony,to proszę o pomoc w wyborze laptopa do gier FPS.Zależy mi z tego powodu na matrycy 144hz oraz wysokiej kulturze pracy jeśli jest to możliwe. Poproszę o propozycję bez kadłubków chociaż wiem,że kusi ich specyfikacja,ale nie chce ich ze względu na opinie znajomych którzy nie byli zadowoleni.

Moje typy:

MSI GS65 i7-8750H/8GB/256/Win10 GTX1060 144Hz (GS65 8RE-237PL)

Acer Helios 300 i7-9750H/8GB/512/Win10 GTX1660Ti 144Hz (NH.Q53EP.017)

[1] ok.6000zł,nowy (bez kadłubków)

[2] Jeśli jest możliwość to bez windowsa

[3] Rozmiar matrycy: 15-17 typ powłoki: matwa i typ matrycy : IPS/VA 144hz

[4] Maksymalna waga laptopa i czas pracy na baterii: nie gra roli

[5] Zastosowanie laptopa: Gry FPS

[6] Będzie to mój jedyny sprzęt na ok. 3 lata.

[7] Wymagania względem gier - Overwatch,LOL,Dota,CS itp.

[8] Wymagania specjalne: kultura pracy,144hz

Cytat

ale nie chce ich ze względu na opinie znajomych którzy nie byli zadowoleni

A można tak konkretnie? Ciekawi mnie czy wybrali te najtańsze 😉 ? Czy stosowali pastę typu liquid metal? Mieli jakiś z grafiką na złączu MXM?

HYPERBOOK SL504 I7-9750H RTX2060 - dopiero trafią do sklepów, w innych tematach wspominałem by zamówić RAM w morele + dysk SSD M.2 (PCIe NVMe x4).

https://www.ultrabookreview.com/27055-acer-predator-helios-300-review-ph315-52/

Acer Predator Helios 300 (PH315-52) - będzie w miarę ok ale przyda się opcja regulacji obrotów wentylatorów np. przez nbfc lub przez wymianę pasty.

Albo czekaj na premierę Legionów Y740-15 oraz Y740-17 - w okolicach września.

1 godzinę temu, FxJ napisał:

A można tak konkretnie? Ciekawi mnie czy wybrali te najtańsze 😉 ? Czy stosowali pastę typu liquid metal? Mieli jakiś z grafiką na złączu MXM? 

Na takie smaczki raczej ci nie odpowiem,bo bardziej narzekali na kwestie serwisu czy też wsparcia.

1 godzinę temu, FxJ napisał: