Skocz do zawartości

aeroxx9

Pakiet Office do małego biura

Polecane posty

Witam serdecznie. Poszukuje pakietu office na Windows 10. Pakiet office będzie służył do przerabiania cenników w excellu, będzie potrzebny word i jakiś program do otwierania plików w pdfie. Chodzi o to że aktualnie mam duży problem z otwieraniem cenników od kilkunastu firm a te ich ceny muszę pobrać z maila, zapisać na laptopie, przerobić i wysyłać do klientów.

 

Nie chcę niczego skomplikowanego bo nie jestem za kumaty więc nie chcę sobie po prostu utrudniać drogi tylko optymalnie pracować a nie, nie potrzebnie zastanawiać. Pakiet będzie potrzebny na jednego laptopa lub na laptopa plus jeden komputer stacjonarny. Najlepiej dożywotnio lub chociaż na rok / parę lat. 

 

Zazwyczaj gdy pobieram jakiś cennik w excellu od jakiejś firmy to ten cennik jest porozciągany lub wystepuje inny problem z zapisaniem pliku, przerobieniem itd.

 

Zastanawiam się nad pakietem Office 2010 lub 2013. 

 

 

Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

REKLAMA WIDOCZNA TYLKO DLA GOŚCI | ADS VISIBLE ONLY FOR GUESTS

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×