Jump to content
  • Sign Up

cross

[+/-5200] Laptop pod obróbkę zdjęć i filmów codzienny użytek.

Recommended Posts

[1]  Mężczyzna Student 23 lata
[2]  Z racji, że jestem jeszcze studentem to mam dostęp do systemu
[3]  15.6 cala waga do 2.3kg. Miałem już cegłę 17 cali prawie 3kg ale jak czasami trzeba coś zrobić w samochodzie czy przenieść to słaba opcja
[4]  SSD kupiłem w promocji Samsunga 970 Evo
[5 a] Aktualnie mam około 5200 na tego laptopa.

[5 b] Chce używać go jak najdłużej na pewno najbliższe 4-5 lat

[5 c]  Czekałem na zakup dość długo poprzedni spalił mi się 1.5 roku temu. Więc w sumie im szybciej tym lepiej.
[6] Miłoby było gdyby był aluminiowy. Wydajność ponad wszystko ale bateria przy oszczędności energii i jakimś przeglądaniu internetu na Wi-Fi mogłaby wytrzymać z 3-4h
[7]  Matryca jest bardzo ważna. Rozdzielczość Full HD może być i UHD. sRGB bliskie 100%? Czemu nie. 
[8] Biurko, stół czasami łóżko na podkładce
[9] Gry. Sporadycznie coś w stylu NFS ETS2 Forza.

[10] Programy:

■  VMware często praca na 2 maszynach, Hyper-V, Adobe Photoshop. Planuje ostro się wziąć do nauki Lightrooma bo osatnio sporo robię zdjęć w RAWach, AutoCad 3D, Adobe Premiere

[11] USB-C mile widziane. Ale must have to klawiatura podświetlana i czytnik linii papilarnych. Wygodne to rozwiazanie.
[12] Pracowałem na starym Samsungu R610, Dellu 7720 z i7 no i na Thinkpadzie T440p
[13] Kupiłem na amazonie Asusa N580GD z i7-8750H 16GB ram 1050 i matrycą 4K właśnie ze względu na pokrycie sRGB na poziomie 100% to był mój wybór idealny. Ale laptop nie doszedł widzę że teraz jakiś dół z dostępnością i zastnawiam się czy szukać nadal N580GD i nic lepszego nie znajdę w takich pieniądzach czy coś innego lepszego będzie? Patrzałem na Acera Aspire 7 ale tam matryca jest dość średnia. W porównianiu z Asusem to jakaś klapa wręcz. Mam wymienioną walutę (Euro) więc wchodzi zakup zza granicy o ile będzie gwarancja.