Skocz do zawartości

Polecane posty

1. Dla mnie 22 lata

2. Dobrze by miał, chyba ze jest tańsza opcaj niż 400 zl za win

3. 15.6

4. SSD oraz HDD

5a. widełki 4-4.2 tys jak by coś się znalazło promocyjnie to chętnie popatrzę.

5b. 3-4 lata napewno

5c. najlepiej w tym miesiącu

6. Nie chce by był za cięzki ani gruby tak do 3kg, oczekuje najlepszej wydajności procka jak i grafiki w tej cenie.

7. 1920, typ nie znam się licze na podpowiedz, a co do matrycy to bez rożnicy chyba ze to cenowo się różni mocno 😄

8  .Główie w domu, w pracy ma stoliku w obu przypadkach.

9. średnie/niske - głownie to metin2, csgo ,1.6, pugb o ile da rade 😄

10. 

11. Podświetlana klawiatura, 2x wejście jack (słuchawki + mikrofon, chyba że bedzie jakiś fajny cenowo z 1xjack  to najwyżej przejściówka wkroczy do gry), porty usb by podłączyć klawiaturę i  myszkę, grafika 1050ti, 1x8gb ramu z mozliwoscia łatwa rozbudowy.

12.

13. Acer Aspire 7 i5-8300H/8G/1000+16/Win10 GTX1050Ti FHD + zamiast optain ADATA XPG SX8200 240GB (PCIe x4 NVMe) oraz MSI GF63 i5-8300H/8GB/1TB/Win10X GTX1050

14. Dodam ze jestem kompletnym laikiem w tym temacie i mam za sobą juz kilka dni szukania, licze na waszą pomoc, bo chce mieć ten temat z głowy 😄

Pozdrawiam

Cytat

chyba że bedzie jakiś fajny cenowo z 1xjack  to najwyżej przejściówka wkroczy do gry

Najlepsza opcja to zewnętrzna np. Sound Blaster X-Fi HD lub Prodigy Cube Black Edition

Cytat

1x8gb ramu z mozliwoscia łatwa rozbudowy

W przypadku Acera najlepiej jak byś kupił od razu z 16GB (2x8GB, zamiast 2x4GB).

Dell Inspiron G5 i5-8300H/8GB/128+1000/Win10 GTX1050Ti - czytaj opis

Cytat

chyba ze jest tańsza opcaj niż 400 zl za win

A masz jakiegoś zanajomego studenta 😉?

A ze stajni acera albo msi cos do polecenia? Co do znajomego studenta to sam nim jestem, sory ze nie uwzględniłem tego w punkcie 1

Cytat

nie uwzględniłem tego w punkcie 1

Twój kierunek nie ma darmowych systemów z Microsoft Imagine Premium (dawniej Microsoft DreamSpark)?