Skocz do zawartości

Polecane posty

1) Chłopak lat 22 laptop gotowka
2) Tak laptop ma być z wgranym Win 10 
3) Mateyca jaka mnie interesuje to 15,6 lub 17(..) 17 miałem wcześniej zwykłego laptopa jest trochę duża więc większa skłonność do 15,6
4) nie znam sie totalnie jestem zielony na ten ssd hdd tak zeby bylo wustarczajace lub z zapasem do gier :) 
5 a)budżet jakim dysponuję to 5000-5500 gotowka 

5 b) około 3 lat , jest bedzie to drugim laptop z tym ze pierwszy idzie na emeryture , koszt naprawy przewyzsza cene laptopa Hp z 2012 roku godnie odsluzyl w biciu rang w cs :) 

5 c) do 3 miesiecy moze szybciej 
6) Najlepsza wydajnośc procka i grafiki komputer strikte do gier streamowania montazu filmikow , fajnie by bylo gdyby mi fajne chlodzenie 
7) powloka matowa z  reszta sie nie znam :) 
8} glownie w domu na stole :) 
9) Gry - 

■ największe wymagania:  Far Cry 5, Assassin’s Creed Origins, Wiedźmin 3: Dziki Gon, GTA V (ultra), Cyberpunk 2077

10) Programy - 

■ konkretne programy np. VMware, Adobe Ps/Ae/Lr, 50% AutoCad (2D/3D), Sony Vegas 80% amatorka ale to nie znaczy ze nie bede przechodzil na zawodostwo :) 

11) Podswietlana klawiatura reszta nie znam sie , by bylo dobrze :) 
12) Sklanialem sie do msi inne propozycje rowniez rozwaze
13) Brak 
14) 

Cytat

do 3 miesiecy moze szybciej 

Koniecznie napisz max na tydzień przed zakupem - trzy miesiące to szmat czasu. Więc jeszcze podbij temat za jakiś czas.

MSI GP63 i7-8750H/8GB/1TB/Win10X GTX1060 + dokupienie dysk SSD M.2 PCIe NVMe - na tą chwilę tego bym polecił, za trzy miesiące powinien być trochę tańszy.

Są i tańsze ale z grafikami "Max-Q" czyli o niższym TDP (wydajności ok. 10% niższa) po to by laptopy mogły być bardziej smukłe i lżejsze.

Dobra perforacja od spodu pod podkładkę chłodzącą.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się