Skocz do zawartości

Polecane posty

1) Student, 25 lat, mężczyzna, bez rat.

2) Laptop może być w zestawie z systemem Windows 10, ale raczej w ostateczności - wolałbym, żeby cena nie ujmowała oprogramowania. Studiuję, choć swoją kopię wykorzystałem z DreamSpark to podejrzewam, że wśród znajomych znalazłby się jeszcze ktoś, z kim mógłbym się ugadać.

3) Rozmiar matrycy z zakresu: 15,4"- 15,6” lub 17,3” - waga urządzenia nie ma dla mnie znaczenia.

4) Niestety nie wiem, jakie znaczenie dla wydajności i całego zestawu ma SSD/HDD. Jedyne, co rozumiem to pojemność dysku, ale standardowe 500GB/1TB więcej w zupełności mi wystarczy. Proszę natomiast o wyjaśnienie, dlaczego warto/nie warto posiadać danego rodzaju dysku.
Napęd DVD (nagrywarka) może być opcjonalnie - tj. jeśli znacząco wpłynie na cenę zestawu (np. będzie przez to 150-250zł droższa) to nie jest potrzebny.

5 a) Kwota brutto jaką chciałbym zapłacić to 2850zł. Jest to kwota definitywnie maksymalna. Czy zestaw będzie nowy czy używany to nie ma dla mnie znaczenia, o ile w wypadku używanego sprzętu gwarancja będzie wynosić minimum 3-6 miesięcy - jeśli nie to tylko nowy sprzęt. Cena ujmuje jedynie laptop, bez dodatkowego sprzętu typu myszka/torba/itp.

5 b) Chciałbym, by ten komputer był użwany minimum 3-4 lata. Mam w domu również Dell Inspiron 15 5000 Series - procesor Intel(R) Core(TM) i5-4210U CPU @ 1.70 GHz 2.40 GHz, zainstalowana pamięć RAM 8,00GB, 64-bitowy system operacyjny Windows 10 - jednak nie spełnia on w ogóle totalnie moich oczekiwań - przy kilku włączonych kartach, m.in. YouTube prędkość jego działania jest dla mnie fatalna w odczuciach - długie ładowanie się aplikacji, zawieszanie przy przełączaniu kart/okien - oczekuję, że te efekty nie będą już występować.

5 c) Zakup jak najszybciej, w zasadzie jestem gotowy od ręki złożyć zamówienie po wyborze laptopa.

6) Jakość wykonania jest dla mnie nieistotna, z kolei oczekuję najwyższej wydajności procesor/grafika w tej cenie.